Selam güzel anneler. Rahatsız ediyorum kusura bakmayın sorum bebişle ilgili değil. İki hafta sonra eşimin doğum günü yeni aklıma geldi
hamilelik doğum bebek vs derken adama hiç sürpriz falan yapamamışım. Sizce neler yapabilirim
Evde mi yoksa mekanda mı düşünüyorsun yalnız mi kalabalik ona göre söyle ilerleyelim
Gurbetteyim yalnızım ya evde olur bence işten de 6 7 gibi çıkıyor
Ben de bekliyorum kızlar. Kendi yaptığınız pasta tariflerini alırım ![]()
Ben eşime pasta yapmayı planlamıştım ama yapamadım o ara. Hediye olarak da istanbulda çok sevdiği gitmek istediği güzel bir sergi vardı ona bilet aldım birlikte gittik gezdik güzel bir gün geçirdik eşim çok mutlu oldu. Öyle bir şey olabilir. Figür vs seviyorsa sevdiği bir film karakterinin figürü filan olabilir. Eşinizin hobilerine göre değişir aslında
ben de pek iyi değilim hediye konusunda tek içime sinen hediye bu sergi bileti oldu
Eğer el emeği bir şey olsun derseniz de ben babalar günü için böyle kitap ayracı olarak çizmiştim anılarımızı. Planım daha fazlasını yapmaktı ve boyamaktı ama yetişmedi. Bunu da eşim çok beğenmişti. Eşime pek de benzemedi ama olduğu kadar hızlıca karalamıştım. Yapay zekaya da yaptırabilirsin çıktısını alıp altına kendinden cümleler ekleyebilirsin.
Ay bu ne kadar güzel düşünülmüş bir hediye
bana gelse oturup ağlardım
Eline emeğine sağlık resim yeteneği olanlara hep hayranımdır ![]()
Ben bu sene haftasonu sapancaya götürdüm. Bize de değişiklik oldu. 3ümüz kısa bi tatil yapmış olduk. Gurbette neredesiniz bilmiyorum ama bir gece kalmalı bir haftasonu rotası olabilir belki?
Yaa çok teşekkür ederim ![]()
Biz bi sene dışarı çıkamadık doğum günlerinde sadece. Onda da ben eşime güzel bi akşam yemeği hazırlamıştım. Kendisi pasta yemeyi sevmiyor zaten hiç bir doğum gününde pasta almadım yada yapmadım. Alkol tükettiğimiz için etli mezeli geniş bir rakı sofrası kurmuştum. Evin kapısından yemek masasına ve yatak odasına kadar kırmızı mum ve güllerle yol yapmıştım ve kendimde hazırlanmıştım tabi güzel bi şekilde. Bir de hediye olarak eşim saat takıntılı olduğu için resimdeki saati tercih etmiştim. Benim anlattığım şey bütçeye eşinizin zevkine ve alkol kullanmaya bağlı olarak değiştirilebilir tabi ama eşimin çok hoşuna gitmişti. Sonuçta hep erkekler mi öyle sürprizler yapacak ![]()
Bir tarif gelir mi acaba?![]()
![]()
Eymenin albumunu yaptirmistim
Teşekkür ederim ![]()



