2.5 aylık oğlum bugün sünnet oldu …doktor Klipsli sunnet yaptı daha önce duyan yada yaptıran varmı acaba bu klipsli sünnet sonrası bakimi nasıl yapacam kantaron damlat her alt açmada dedi bardak koy klips çıkmasın temas etmesin beze çarşambaya kadar kalacak dedi… ben kucağıma alırken emzirirken nasıl tutmam gerek bebegi ya istemeden canını yakarsam…bide atak haftasında hastanede beklerken feryat figan ağladı susturana kadar neler çektim o değil bide hemşireler ay niye agliyo gazı mi var falan diyo bende yapiyo gazını atak haftasında diyorum sanki biseyden anlamiyormusum gibi laf söylüyorlar 3. Çocuğum benden iyimi bileceksiniz demek istedim ama eşimde stresten beni sucluyo gazı var madem niye akşam getirmedik niye doktora gostermedik falan…her saniye aglamiyo arada bı tutuyo işte sanki ilgisiz bı anneymisim gibi iki dakikada psikolojimi bozdular
Klipsli hiç duymadım. Biz bardak falan koymadık büyük bez ile bezledim kucağıma alıp bırakırken dikkat ettim daha yatış pozisyonu ile emzirdim. Bir kaç gün dikkat etsen yeterli zaten sonra kabuklaniyor
Ama bizimki 6 aylıktı eli ayağı durmuyordu. Biraz zorlandım hatta sünnetten 2 gün sonra döndü. Aglamadi demek ki acımıyor dedim.
Bilmiyorum bende dikişli yada lazer kesim bekliyordum ama klips taktı bide anestezinin etkisi geçince hemen ağlamaya başlıyorlar mi yoksa yavaş yavaş mi hissediyor emince susar mi hoplatip ziolatmak zararli olur mu ![]()
Canım ben klipsli yaptırdım dikişsiz yapıştırmadan et kendi kendine kaynayacak kesinlikle oraya kaka deydirmemeye özen göster bardağı mutlaka koy klipsi çıkaracağı zaman gideceğinde de 30 dakika normal sıcaklıktaki bir su da oturt ve doktora öyle git çıkarması daha kolay oluyor biraz ödemi şişliği olacak eğer mikrop kapsın istemiyorsan hiç dokunma doktorunun vereceği şeyden başka bir ürün sürme kullanma banyo yaptırırken biriken suda oturtma su olmamalı altında
Lütfen üzülmeyin. Klipsli yaptirmadim ama rahat olun bende ilk gun korktum baktim emerken oynarken hatta karin ustu dondugunde bile keyfi yerinde. Ilk gun maksimum 2. Gun huzursuz olur. Ayrica herkes kendi kapisinin onunu supursun. Kim olursa olsun bir anneye boyle hissettiren hakli olamaz.
Ben de ben de oğlumu klipsli sünnet ettirdim ve çok rahattı sadece anestezinin etkisi geçince ilk çişinde ağladı bir daha ağlamadı ben birkaç tane karton bardağı yarım kesip koyuyordum her alt değiştirmede bardağı da değiştiriyordum o şekilde çok rahat etti hem kaka yaptığı zaman bulaşma ihtimali de azalıyor böylece klipsin zaten beze temas etmemesi gerekiyor ben beş buçuk aylıkken sünnet ettirdim ertesi gün normal bir şekilde emekleyip dönmeye devam etti kucağıma da normal bir şekilde aldım bir sıkıntı yaşamazsın merak etme doktorun verdiği ilaçtan başkasını kullanma doktorun söyledikleri yaparak ilerle zaten çabucak iyileşiyor ne güzel erken yaptırmışsın ilerde iyi ki yaptırdım diyeceksin çok geçmiş olsun minik paşa’ya ![]()
![]()
Kaç günde tamamen iyileşiyor acaba
Allah razı olsun ilaç yazmadı sadece kantaron yağı kullan dedi onuda tam nereye damlatacagim anlamadım
Yani yara 1 haftada falan iyileşiyor ama şöyle bir durum var klips çıktıktan sonra da bir kaç gün bardak koyun ki yapışmasın ödem topluyor biraz o ödemin inmesi vs tam anlamıyla 1 ay sürdü diyebilirim
O sıkıntı değil klips işi bozuyo bağırsak hareketleri bı değişik bu ara gece gazı vardı uyuyamadi masaj falan yaptım sabah karnını doyurdum oynuyoduk birden yaptı büyüğünü hemen değiştirmek için açtım ama o kadar çok yapmiski bardak klips falan hep diski olmuş ne yapacağımı şaşırdım evdeki batikonun son kullanma tarihi geçmiş onu kullanmak istemedim intenetten suyla temizleyin diyodu bende minik sprey şişesine ılık su koyup sıktım temizlendi ama içim rahat etmedi ya mikrop kaparsa ya bişey olursa diye
Doktorunuzla iletişime geçin sorun biz böyle bir durum yaşamadık ama herhangi bişey olduğunda arayıp sorduk daha sağlıklı oluyor bize mesela hiçbir şekilde su deymeyecek demişti bizim tavsiyemiz üzerine bir arkadaşımız gitti o da yaptırdı ama sanırım banyo yaptırmış ya da yıkamış apse yapmıştı götürdüler doktor güzelce temizlemiş ve kızmış neden yıkadınız falan diye o yüzden bence doktorunuza sorun daha sağlıklı olacaktır
Doktorunuzla mutlaka iletişime geçin bizim doktorumuz çok iyiydi sağolsun saat kaçta yazarsak cevap veriyordu iyi olana kadar iletişimi kesmedik sizde mutlaka aklınıza takılan soruları sorun detaylı bilgi versin ki vermesi gerekiyor zaten
Hastane doktoru olduğu için öyle numarasını falan vermiyo arayıp sorabilme gibi bı imkanımız yok maalesef internetten araştırdım bizim büyük oglanlari sünnet eden doktorun videosu çıktı dışkılı kalmasindansa soğuğa yakın ılık suyla temizleyin diyo orda yapılmaması gereken sıcak suyla yıkamak mis …bende bı sprey şişesine kaynamis ilimis su koyup sıktım temizlendi baya