Merhabalar kizlar. Kocamla olan kavgalar devam ediyor duzelmekte bilmiyor.
Hani oturup sunu duzeltelim bunu duzeltelim desem dinlemiyor ki, gerçi acık acık da ben böyle sevmıyorum sunu sevmıyorum dıyorum ama yinede durup durup laf sokar sonra ben karşılık verincede sen terbıyesız bir kadınsın sen kavga cıkarıosun dıyor.
Genelıkle ailesi yüzünden kavga ederiz çünkü ya günlük ararlar yada araya 1 gün katarlar ve ben bunu istemiyorum dedigimde , ailemi atayim mi dıye karşılık verir. Tabiki öyle bişe istemiyorum ama 2 günde bir artık seslerini duymak istemiyorum.
Her kavgadada sözda şaka yapıyor beni ölümle tehdit edıyor.
Merhaba canım ailesi uzaktami? Uzaktaysa aramalarında nasil bir sakinca var arayıp kocanimi dolduruyorlar misal yada evliliginizemi müdahale ediyorlar? Eğer öyleyse tabiki haklısın ama arayıp normal muhabbet sohbetse neden aramalarına kızıyorsun sonucta bizim gibi kocalarimizinda ailelerini arayıp sormaları hakkıdır kendini neden strese sokuyorsun arasınlar bosver neden canini sıkıyorsun
Senin ailen seni aradığında eşin bu tepkiyi verse ne düşünürsün.. bu pencereden bak bence. Arasınlar ne olacak ki. Bizimkiler beni sürekli arar. Eşimin ailesi de sürekli arar. Telefondan çıkıp beni yiyecek halleri yok ya ki biz çok yakın oturuyoruz kayınvalidem sürekli gelir gider. Benim yaşadığım hayatı yasasan delirirsin demek ki
Uzak canim . Kuzum ikidebir arıyorlar bide herseyime karısıyorlar,Altan Altan laf sokuyorlar. Kaynanam dominant bir kadin ve ben gelemem öyle şeylere.günluk arıyorlar ve ben konusmayıncada vay efendim konusmuyorsun sadece annesi gile bitmıyor ki teyzeleri var bide yok teyzelerımle knsmyrsun vs vs. Kaç defa annesiyle konusmaya calıstım ama baktım hep bi laf sokuyorlar sınırlarını bılmıyorlar konusmak istemiyorum. Bide Allah aşkına insan herzaman ne konuscak.
Ya. Mesela gecenlerde aileme gitim 2nci gün aradi ailene gitmişsin çocuğu göremıyoruz dedim ki boş olamadim neyse sonra mısafırlarım geldi sonra bir ara kendım gitim kuaföre o arada kaynanam aradi acamdım ki eşime ondan onceki günde dedim müsait olamadım daha,velhasıl ben acmayınca kocami aramiş kocamda demiş anne müsait olamıyor misafirleri gidip gelıyor yok efendim 5 daka mi müsait olamıyor bunun ardından esımle kavga etim neymiş annem laftan anlamıyor etmıyor dedim bende anlamıyorum
Valla ben kocamın ailesi ile arasında olan konulara diyaloglara pek karışmıyorum taş bana gelirse anca sesim çıkar bana kimse birşey demedigi sürece evimin içini kötü etkileyecek şeyler olmadığı sürece kim ne yaparsa yapsın
Söz konusu aramak degıl burunlarını herseye sokmalari. Ben öylede sevmem kendı ailemle bile 2 haftada bir konuşurum ayrıca tekrar dıyorum söz konus aramak degıl yerını bılmemmek yoksa arasınlar ve bana telefonu dayatmasi
Yani sen konuşmak zorunda değilsin kendi istiyorsa konuşsun sen istersen sonra arayıp konuşursun bence eşinde sınır bilmiyor sana birşeyi dayatması bunu gösteriyor saygı duymalı yani asıl olay eşinde bitiyor
Zaten eşim sorunlu konuşma istemiyorum dıyorum acik acik biraz zaman gecıypr ee annem gile konusuyprsın annem napti sana. Kı ben mesafeli bir insanım. Aannesi laftan anlamıyor dıye neymiş sen Altan al
Yani genel olarak mesafe seven biriysen zaten bunu söyle bu sadece senin ailen için geçerli değil ben genel olarak böyle biriyim de siz görücü usulüyle mi evlendiniz
Ben ailemden uzaktayım ama eşim ailesine yakın başka şehire gelin geldim yani bizde de hep aile kavgaları olur . Eşimi seviyorum severek evlendik . Eşim kötü biri diyemem ama bazı sevmediğim huyları var illaki onun da benim de . Ailele meseleleri bitmez günlük arar ailesini arasın buna ben karışamam . Bende evlat sahibi olunca daha idrak ediyorum günlük çocupunun sesini duymak tabi her anne ister ona da laf etmem . Ben aramam ama annesini lafı sözü bitmedi 3 senedir annesnin Ben bildiğimi okurum geçerim saygısızca davranırlar görüşünce bunu da eşime derm hoş desem de bişey değişmez ama ben de çok bunalıma girdim bu yüzden . Hem başka bir şehir hem de kendimi iyice yanlız hissetmeme sebep oluyor eşimin bu davranışı. Şöyle bir çıkış yolu buldum kendime o restimi kesin çektim sen aramak istersen ara ama ben zorunda değilim sonrasında namaz kılmaya başladım geri namazlarımı çok başlamıştım kitap okuyorum evimle ilgileniyorum kendime iyi gelen resimdir iş haline döktüm bunu da normalde öğretmenim ama atamam olmadı bebek de var bakacak da yok kendim bakıyorum kızımla vakit geçiyorum anlatsanız da çok bişey değişmez o yüzden bazen kulak kapatmak bazen yeri gelirse konuşmak en güzeli içinizdeki savaşı bitirin aileler hep bir şeyler yapıyorlar zaten siz iyi olmaya bakın eğer aile dışında çok da bir probleminiz yoksa . Bırakın yoksa kendinize ederseniz ben ettim 3 senede artık yeter deyip çıktım işin içindem
Bnimkide aynı inan tayinciyiz ben o kadar konuşmuyorum annemle aramızda bir dünya kilometre var ki zaten benden cok ailesiyle daha mutlu daha fazla sohbet eder bende saldım muhatap olmuyorum hiçbiriyle eşimle bile tek uğraşım muhatabım evladım bunlar yüzünden haftasonu profesyonel destek almaya başlıyorum düşün düzelmezler bu tipler seni çok iyi anlıyorum
Bence haklısınız benimde eşimin ailesi eşimin kendisi de günde 10 defa birbirlerini arar boş boş konuşurlar altını çizeyim kayınvalidem çok iyi kadın etliye sütlüye karışmaz anlaşırızda ama bir aranır iki aranır 10 defa aramak ne yaa yemin ederim bişey konuştukları da yok ben biraz bu sayıyı azalttım 8 falan inanın çok sıkıcı bir durum ben ailemi günde bi kere ararım bitti konu yok ne konuşucam yaa bide şimdi torunları oldu diye ayrı arıyorlar görelim falan aşırı bunalıyorum bu durumdan benden çok çekiniyorlar biliyorlar dk başı aranmak istemiyorum eşimi on kere aramaktan geri kalmıyorlar bence evlenince oğulları artık bi rahat bırakmaları gerekiyor ben eşimle oturup tam film izleyecem şak arıyorlar hevesimde kalmıyor tuhaf bence bu durum ben normal bulmuyorum
Aslında genel yorumları okudum da özet geçersek herkesin ailesinde aramayı sormayı seven bı karşı taraf var ya bu bence ölçüye göre bı de evli insanların hayatı var rahatsız etmeyelim hassasiyetinde olan insanlara özgü ve bu çok telefon muhabbeti yapanların da vakti coook boş boş muhabbet seven insanlar olduğu algısına kapıldım maalesef kendime gelicek olursam benim ailem dikkat eder benim evlendikten sonra öncesi gibi muhabbetimin olmayacagini bilir ister istemez hem çalışıyorum hem ev hem çocuk derken eşimin ailesi annesi ayrı o her gün sabah akşam seklinde konuşmak ister eşimle günde 2 kere ama uzun değil kısa tabi ki klasik hal hatır yalnız kaldığı içinde bı selam muhabbet arar kardeşleri de aralarda gorusurler telefonda esasen yüz yüze görüştüğümüz için ilk evlilik zamanlarimda tabi ki bı muhabbet sürekli olsun benden de beklediler muhtemelen ama benim yapıma ters sürekli telefonda muhabbet o yüzden bildikleri için kabullendiler aralarda annesiyle görüşürum telde hattını sorarım bende ama çoğu zaman yüz yüze yani benim mantığına göre bı mevzu olması lazım telefonda uzun uzadıya konuşabilmek için kardeşlerime öyle zamanlarda uzun konusurum yoksa boş muhabbet zaman kaybı zaman su gibi geciyorken daha faydalı degerlendirilebilir yine de bence muhabbeti isteyenle yapsınlar ama olurda karşı taraf sıkılır diye bence süreyi makul tutup etliye sütlüye karışmadan amacın dışına cikilmadan muhabbet muhabbetin bağı için de daha iyi bence
Herseyi geçtim ölümle tehtid ediyor demişsiniz şaka bile olsa kabul edilemez. Bu tarz cümleler şaka adı altında dile getirilemez. Eşiniz genel olarak nasıl biri kaç yıllık evlisiniz? Daha once buyuk kavgalarınız oldu mu şiddet meyilli bir insan mı bunu iyice gözlemleyin. Arama konusu uzak oldugunuz iiin normal geldi banada ama ogullarıyla sık sık görüşebilirler siz haftada bir veya iki defa konusmanız ideal olur. Bu konuda eşinizin ve ailenizin size baskı yapması sizi kontrol etme istediğinden kaynaklanıyor. Bir bahane bulun derim kendinize. Üstteki üyenin yazdığı gibi ders olur üç aylardayız kuran okumak ilmihal okumak vs gibi dini ibadetlerinize yogunlastıgınızı soyleyebilirsiniz. Boş konusmak şeytan işidir onun yerine ibadetlerime odaklanmayı tercih ediyorum derdim sahsenbu arada bizimde aramızda yarım sa var ben hiç aramıyorum artık 11 yıllık evliyiz bebekten sonra buyuk problemler yaşadık suan küs degiliz gidip geliyoruz birbirimize ama aramıyorum artık. Yazın yazlığa gidiyorlar o zaman bile aramıyorum..
Sizin bu kadar rahatsız olmanızın sevebi bence aizn telefon ile görüşmeyi vs sevmemeniz . Yani benim öyleydi heleki sınırlar aşılınca . Evlendik görümcem günde 3-4 kere görümtülü aramayalar gece de aynı şekilde . Kaynanamla her konuşmada benim fe dahil olmamı istemelri . Sürekli onlar aradıgında bi upraş bulurdum kendime . Yani o an canım isterse konuşurum ve çekingen ve ailemle de telefonda o kadar konulmayı sevmeyen biriyim sayhı dugmamarı lazım . Ama nerde . Eşinizin de hiö üstüne gitmwyin asla haklı çıkarmaz siz sadce siz üzülürsünüz duymazdan gelin canınız isterse sizde dahil olun laf sokarsa duymazdan gelin . Yoksa onlar sınırı aşıyor
( bu arada 4 seneyi geçti evlendik kaynanamla konuşmuyorum hala kocamla gezicex bi yere gidicez dşye canı çıkıyor açmadın telefonu nerdeydn diyor . Gergün konuşurlar ben konuşmuyorum merak etmiyorum artık kafam rahat