Kocamın izni olmadan açıldım

Kızlar kocam la anlaşamıyoruz iyi zamanlarımızda vsr ama genel olarak herşeye laf yapıyor. Ve beni bi köpek gibi eğitmeye çalışıyor. Pek biyere yollamıyor gitiiğim yerlere rapor istiyo. Arabayla biraz fazla gezersem bağırıyor. Maddi olarak biraz sert davranıyor. Çoğu şey ysak bağzı isteklerimede önem vermiyor. Bende buzamana kadar günah die ne dediyse dinledim. Çıkma dedi çıkmadım yapma dedi yapmadım. Ama yine nanköt ve yaranamadım bi övgü duymadım. En sonunda başımı açtım zaten nefsimede yeniliyordum. Şimdi bu bana küstü konuşmuyo. Seni böyle kabul etmem diyor boşanamasakta aynı evde iki yabancı gibi yaşarız yanımda gezemezsin diyor. Bende artık onu dinlememeye karar verdim ve bir haftadır açık geziyorum ama biyanımda vicdan yapıyoe. Dinen kocayı dinlemeyince melekler lanet okurmuş içim cız ediyo ama beni bu kıvamada o getiedi . Kapalıyken heryere kapşon çekip gidiyordum saçlarım aradan gözüküyordu sesini çıkarmıyordu ama tam açınca böyke yaptı ben napıcam akıl verin

Birde ona dedimki şuzamana kadar hersözünü dinledim ve çokmu beni mutlu ettin gökleremi çıkardın hayır bundan sonrada kendi bildiğim dedim beni bu yola oda itti. Onun her katı kuralına uymama rağmen (kölesi oldum resmen ) mutlu etmedi. Bişe istesem hayır diyoe istişare yapalım diyorum hayır ben böyle istiyorum diyor. Bende iyice diklendim ve 9 yıl evliliğimiz böyle geçti

Canım aranızda bir çok sorun var ama başini açmanın eşinden çok sana sorun olmuş bence eğer kapalı mutlu değilsen acilmanda sorun yok eşin sadece uyarabilir eşini al karşına konuş inatla biryere varilmiyor bence

Biz aslında ailemizin ya da kocamızın isteğiyle kapanmiyoruz ki ondan izin alarak acilalim di mi? Galiba burayı kaciriyorsunuz. Yeniden düşünmeye ihtiyacınız var.

Aranızdaki ilişki sizi yıpratmiş başka sorunlar da var anladığım kadarıyla. Ama açılmayı ondan intikam alma düşüncesiyle yapmışsınız. Doğru bir hareket değil. Ha eğer zaten tesettürlü değildim benim kararım açıldım gitti derseniz ona da şöyle bir şey diyebilirim. Tam tesettür zaten nefse zor gelir herkese zordur. İmkansız değildir tabi. Ama ne kadar yapabilirsek o kadar iyi diye düşünüp devam etmeli bunu bir restleşme sebebi olarak kullanmamalıydiniz. Geri dönüşü olmayan bir şey değil tabiki. Ama temel sorunlari çözmeden maalesef durumunuz düzelmez. Çift terapisine gelmese bile siz gidin 9 yıldır size eziyet yaptığı aşikar. İnşallah netice alırsınız.

Çokkk konuştum ne yapsam hayır diyor beni düşündüğü yok hep kendi yönetmek istiyor

Ben nefsile yenik duserim diye asla kapanmadim. Birgun kendi istegimle kapanmak istiyorum . Babamla hep kavga ediyotduk bu yuzden o kapn diyirdu bende tekrardan acilacagil icin kapanmam diyordum. Ve hiç kimse icin de kapanmam . Kapali olmak cok guzel birsey ama bna gore daha zamani rabbim o hevesi icile birgun düşürür insallah . . Esiniz icin acilip kapanman . Ama soyle bir durum da var cevreniz tarafindan cok fazla kinanabilirsiniz tabi oyle bir cevre varsa .

Cabım brn tam kapanmıştım. Onun haraketleri beni soğuttu. Bikere denizdeydik çiftler el ele tutuyordu ona dedimki sende benim elimi tutsana , kapalı başlı karısın ne tutçam elini dedi. Sonra dışarda hep ben onun elini tutuyordum o öküz gibiydi sonra sonra ben başımı geribağladım tunikleri kısalttım derken açıklığa özenmeye başladım. Namazımı kılıyorum yıllardır hamdolsun. Ama artk başımı açtım. Ve yıllardır kocalığı yok sadece eve bakar dövmesi karısı yok onun dışında ne haraket yapsam beni suçlu hissettieiyor sürekli eleştiriyor ve sınırlıyor benim isteklerime önem vermiyor öküz gibi cevaplar veriyor artık bende saldım diklenmeye başladım

Eşim için kapanmadım ben namazlarımı kılıyodum bi abla bana dediki başın açıksa namazın asla kabul olmaz. Bende cahildim. Namazımı boşunamı kılıyorum die kapandım. Sonra eşimde soğuttu. O şekilde artık açıldım. Eşimin tarafıda asla ayıplamaz kokoş sülale ztaen

Aaa olur mu oyle ben 24 yasindayim 24 yilin 12 yili hep 1 ay namaz kilarak gecirmisimdir . Ben de acgim ve hic bir sakinca yok namaz kilacagin zaman kapanman yeterli . Cevremde de cok var acik olup cropla gezip namaz kilanlar var .

Yaptıkları davranışları çok yanlış maalesef dediğim gibi ikna olmazsa sadece siz gidin terapiye. Ona inat bir şeyler yapmayin tesettürümüz kendimiz için canım kimsenin lafıyla acamayiz. Allah istemişse olay bitmiştir. Zor gelir orası ayrı ama namaz bence daha zor onu yapan bunu her zaman yapar. Ben her zaman kendini düşünen biriyim. Ahiretimi de önce kendim düşünürüm. Kimseye bırakmam. Yapabildiğiniz kadar yapmaya devam edin bence Allah korusun sizi yuvaniza da huzurunuzu getirsin. Bu aralar büyüyle çok uğraşan varmış öyle bir şeyden şüpheleniyor musunuz? Çünkü tavırları hiç normal değil.

İşte banada öyle dedi die korktum namazım kabuş olmıcak die

Yok kuzum hep öyleydi hatta bu iyi hali daha fena halleri oldu . Benim bedenime düşkün bana değil iş sekse gelince ne romantiklikler yaıyor sonra eski haline geri döniyor narsistleri bilirmisin huyları aynı narsist gibi bi aldatması yok

Şeytanın en büyük oyunlarından biri ne olsa acilacaksin kapanma demek ..belki çok seveceksiniz belki iyiki kapanmisim diyeceksiniz..dusunsenize saçınızın her bir teli için gören her bir erkeğe ayrı ayrı günah yazılıyor ben 9 yaşımda kapanmıştım 17 yaşıma kadar kapaliydim çokta severdim sonra dayımın düğününde istemeye çıktılar bende demekki kapalilari istiyorlar diye açılmıştim 20 yaşında eşimle tanistim ben kapanmani isterim dedi bende zaten sevdiğim için tamam dedim arastirarak her geçen gün daha da kapandım bı çarşaf giymedim o kaldı yani :sweat_smile: bedenim 38 ama 44 beden ferace aldım salımı omuz ustunden yaparım renkli giymeyi pek sevmem ..ama şeytan beni namazda kandırıyor abdest zor diyor hele çocuk uyudu sende uyu diyor hele kilarsin vs vs herkesi bı şekilde kandırıyor sonuçta ..rabbim hepimize hidayet versin inşaallah eksiklerimizi tamamlama gücü versin..

Tesettür namaz için şart evet ama öyle açıksan kabul olmaz diye bir şey yok. Tesettür de Allah’ın bir emri sadece oruç gibi namaz gibi. Ve sadece dışarıda. Evde yine istediğimizi yaparız. Ben evde farklı dışarda farkliyimdir mesela bazen tanınmaz derecede degisirim. Namaz kılarken duaniza devam edin siz ben de edeceğim sizin için. :heart_hands:t2:
Narsist insanla yaşam zor… Eğer düzelme olmuyorsa sürekli üzülen kırılan gönlü alınmayan sizseniz yolları ayırmak daha mantıklı bu kişilerle. Hep ben haklıyım modunda hayatı zindan ederler. Yaşam enerjinizi sömürmüş zaten. Buna izin vermeyin. Bir şey anlatamazsınız da dinlemez çünkü bilirim en iyisi destek almak. Daha kötü olmadan bir deneyin eğer umudunuz varsa tabi..

Canım evet dinlemez hep yönetmeye kalkıyor yoruldum ve artık herşeyi göze aldım em gibi hissetmiyorm onu cinsel olarakta istemiyorm. Ev arkadalıyız sadece öyle hissediyorum

Aminn csnım

Onu bosverin bence önce kendiniz için bir randevu alıp gidin. Siz isterseniz her şeyi yaparsınız. Kimsenin hayatimizi karartmasina müsade edemeyiz hayat çok kısa. Düzelecek gibiyse düzelir yoksa yok. Eyvallah deyip orada bırakmak en iyisi sağlığınız için. Her ihtimali düşünüp karar verin bence. Evlilik böyle bir şey değil. Zorla ittirerek devam etmez bazı şeyler. Kendinizi kullandirtmayin , istediği gibi yönetemesin. Ben de bir insanım sonuçta. Herkesin bir sabrı sınırı var. Eş deyince sınırsız değil asla. Bunu unutuyorlar. Sakince güzelce konuşun. Anlarsa ne âlâ. Canınızı daha fazla yakmasın kimse kimsenin tapulu malı değil evlendik diye. Fiziksel şiddeti yoksa da hayatı zindan edemez.

Evet cok haklısın . InsAllah birgun.nasip olur ..

Kuzum daha önce terapiste gittik. Bende gittim ama işe yaamadı bi tık düzeldi saece. Ama kendi kuralları aşılmıyor hep böyle. Terapist bile ona senin iç yaşın 70 demişti