Kolik bebek


Kullanmadığım damla kalmadı bunu kullanan var mı ya da önerisi olan lütfen

Kolik bebek benim ilk oglandi tam 6 ay sürdü ben ilaç falan kullanmamıştım kendi yediklerme dikkat ettim sürekli masaj yaptım zeytinyağı icirdim çok zordu ama geçmişti

Fön Makinesi sesi vardı YouTube da bitek onunla sakinlesir uyurdu başka bişey susturamazdi gece gündüz acardim

Bizde laknogas diye Bi ilaç kullanmıştık bebeğim daha 1 aylık olmadan adenovirüs olmuştu bağırsakları çok hassaslaştığı için gaz sancısını yoğun hissediyordu farklı prebiyotik damlalar kullandık fayda etmedi bebeğim sürekli ağlıyor sakinleşmiyor ve uyumuyordu başka bir doktor önerisiyle aldık laknogas ı tek şişede rahatladı uyku düzeni geri geldi huzurlu oldu geçti hepsi

Kolik bebeğe istediginiz damlayı istediginiz yöntemi deneyin tam anlamıyla bir tedavi malesef yok süresi var ve o süreyi doldurması gerek.. kuzenimin bebegi 6. Ayında şak diye kesti benim kızımdan ben dolu dolu 8 ay çektim hamdolsun 8den sonra düzene girdi. En büyük önerim mide gazını sık sık çıkartın ve beslenirken hava yutmasını engelleyin yan yatarak emzirirseniz daha az hava yutar. Bi an önce düzen alır inşaAllah Allah yardımcınız olsun :heart:

Relactaz damla nurse harveys damla ve npl probiyotik kullanıyordum avent kolik biberon hipp combıotıc bebek maması benim kızım emmiyodu bunları aynı anda kullandım hem kızım rahatladı hem ben akşam 7 gibi ağlamaya başlıyordu gece 12 de kendinden geçiyodu onunla birlikte bende ağlıyodum çünkü sanki etinden et kopartıyolardı