Kolikleriniz ne zaman iyileşti

Merhabalar..5 ay 21 günlük bi kızım var. İlk 3 ayı koliğin zirvesi ile geçti. 4. Aya girmemizle bi tık rahatladıgını sanmıştık. 5. Ayda tadımlara geçince aynı ilk 3 ayına döndü. Her şey gaz yapıyor her şey. Bağırsakları olgunlaşamadı bi türlü. Alerji testleri negatif çıktı ama havuc patates elma pekmez ne tattırsak cocuk gazdan öldü son 1 haftadır uyku da uyumuyor uyutacagım zaman ağlıyor sancıdan. Kolik tam anlamıyla ne zaman geçer bağırsakları ne zaman düzen alır çok yoruldum artık sabaha kadar yüz kere kalkıyorum gücüm kalmadı

Benim oğlumun da asla geçmiyordu bir şey yiyemiyordum ya da yediremiyordum 9.ayın sonuna doğru geçti canım benim Allah yardımcın olsun umarım seninki o kadar sürmeden geçer :folded_hands:

İnşaAllah ya çok teşekkür ederim