Merhaba, kızım 13 aylık 6 aylıkken kafasınazeytin yağı sürdüm yavaş yavaş tarakla kafasındaki kabuğu çıkarmaya çalıştım çoğu gitti sonradan bir daha yapmadım şimdi biraz daha var gibi ama şarışın olduğu için bir daha zeytin yağı sürersem saç rengi koyulaşır diye korkuyorum var mı çözüm? Fotoğraf ta pek görünmüyor ama tek tuk var daha
Zeytinyağı saçı koyulaştırır mu bu konuda bir fikrim yok sanmam olsun benim kızım da kumral çünkü sarılar var saçında fazlaca bir şey olmadı ama bebek yağı kullandım ben çoğu zaman konakları çıkarmada eğer eminseniz konak olduğuna bebekl yağı sürün az bekleyin öyle tarayın ve duşta da devam edin bir şey kalmaz alternatif olabilir
Yani zeytinyağının saç rengini koyulaştırdığını yeni duydum bence bebeğinizin sağlığı daha önemli ![]()
mustelanin Konak sampuanini kullanabilirsiniz birkaç sefer kullanımla bir şey kalmaz
Hangi yağ Markasını kullandınız ben baby me olanı denedim fayda etmedi
Uni baby almışım o dönemlerde bir de mustela . Bir de aslında konak olarak geçmiş olması lazım emin misiniz konak olduğuma başka bir şey olmasın bence bir şey uygulamadan sağlık ocağı ebenize danışın
Bende onun bebek yağını kullandım şükür geçti bebekten bebeğe fark var sanırım
Ben hindistan cevizi yagi suruyorum bayagi etki etti azaltti hala tam gecmese de. Ustelik taramasam bile kendiliginden masaj sirasinda yuzeye çıkıyor kabuklar..yağdan dolayi mi masajdan mi bilmiyorum da


