Kızlar merhaba kızım 11 aylık alt iki dişi çıktı ben üst ön dişi beklerken onlardan önce köpek dişi çıktı yani öyle sanıyorum. Önde hiç bişey yok acaba yamuk mu çıktı yoksa köpek dişi mi anlayamadim . Hemsiremizi aradim sordum ne yapmam gerekiyor diye oda şuanda hiç bişey yapamazsınız doktora gitseniz doktor bütün dişlerin çıkmasını bekler ona göre değerlendirir zaten süt dişi dökülecek dedi . Birde köpek dişi olma ihtimali var on dişlerler çıkmadan köpek dişinin çıktığını çok nadir de olsa gördüm dedi . Varmı böyle bir durum yaşayan ? Yada çevresinde olan
Benım oglumda 11 aylık 10 cu dişi cıkmış bugun gördüm alt 4 ust 4 cıkmıstı erkenden ust arkalar da sağlı sollu ıkı tane patlamış ama yandan patlamış düzelir diyorlar buyudukçe
İnşallah düzelir ya baya sıkıntı ettim bende diş sonuçta önemli
Duzeliyo bizim arka dişinin biride yandan cikdi uzayinca duzeldi
Zaten bu dişler dökülecek sonrası onemlı
Aynen öyle ama insan tedirgin oluyor işte sonrasında da böyle olursa diye .