Ben galiba delirmek üzereyim azı dişleri çıkarken bile böyle zorlanmmıştım köpek dişleri 4.birden geliyor sismisler baya çok hafif uçlada görünüyor ama tam patlamamış hala
Ve oğlum aşırı huysuz ağlamaklı sürekli emmek istiyor yemek gördümü kaçıyor en sevdiği şeyleri bile yemiyor bazen dismi başka biseymi diyorum asla bana bişey yaptırmıyor yapışık geziyoruz varmı sizinee aranızda böyle olan
Bizim öyleydi galiba 1 aydan fazla sürdü, uykusuz geceler, mizmizlik, tek başına oynamama, yapışık gezme hat safhadaydi..2 gün önce baktım köpek dişi cikmis zaten hemen belli ediyor kendini 2 gündür keyfi de yerinde uykularda düzeldi..Sabır diliyorum size
Aylardır ağzında 3-4 şiş gece değişik değişik ağlıyot sakinleşmiyor calpol zaten asla faydası yok oğluma gündüz 3e kadar uyumak itatemiyor .yemek yemezsen yeme diylrum zaten aynı siz gibi sürekli emmek istiyor. Yoğurt vs soğuk şeyler veriyorum . Dün akşamda aartık yeter dedik tetagil aldık yine ağladı ama hemen emip uykuya daldı
Çok sıkıntı ya ön dişleri çıktı azı dişleri çıktı ben bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum dediğiniz gibi calpol de etki etmiyor bu köpek dişleri ne berbat bir şeymiş şu an bile emiyor sürekli mızmız hani ister istemez bazen ben de kaldıramıyorum ve tekim eşim sürekli işte gurbetteyim iki gündür artık yemek bile yapmıyorum yapamıyorum çocuk başında ağlq mızmız çekiştiriyor sürekli benim yanımda benimle otur diyor resmen
Bir ay mı ağlamak istiyorum altta olan köpek dişi bayağı şişmiş diğer geriye kalan 3 tane hafif beyaz etin altında ama belli daha patlamamış bir patlasa da rahat etsek vallahi gazlıydı şuydu buydu derken bence en sıkıntılı süreç bu dişler ya en azından gazına bir çözüm bulabiliyorsun ne bileyim bir şeyler yapabiliyorsun diye hiçbir şey yapamıyorsun calpol veriyorum bunda etki etmiyor tetsgilii ben de kullandım oda sanki pek rahatlatmıyor artık jelleri de pek önermiyorlar
Bende sakin kalmaya çalışıyotum baxen hiç uyumak istemiyor dün 3 buçukta uyuttum artık . Aylardır inanılmaz şiş tetagil 2 tane verdim zeytinyağ sürdüm öyle uyuttum dün . Hergün bakıyorum artık patladı mı diye . Onlar patlayana kadar biz patlaacaz valla . Uyusn diye 1 saat dışarda soğukta olsa oynattım bugün emerek uyudu dişten yine
Ay gerçekten ya vallahi milim milim geliyor dediğiniz gibi emerek uyuttum salladım ettim uyuduğu ne kadar 40 dakika 20 dakika gündüz uykusu tamamen bitir resmen gEce saat başı uyanıyor emip tekrar yatıyor sonra yine ağlayarak uyanıyor Allah’ım bitsin bu döngü
Oğlumun ağzını görseniz altlar tamamen şil ve bembeyaz ama hala patlamadı yani altta 4 siş üsttede de var bir diş . 2 gecedir yatmadan soğuk meyve zeytinyağ karanfil tetagil ve calpol veriyorum . Tüm tuşlara bastım çok şükür dünya varmış o değişik ağlaması yok 2 gecedir sizde deneyin belki rahatlarsınız birazcık . Çünkü baya uzn sürecek gibi bu diş süreci .. ben bu gece patladı galiba dedikçe hala patlayan yok ağrı çekip duruyor oğluö
Hem azilar hem köpek dişleri bizim çıkıyor hemde hastalık kacgundur mahvoldum memeden ayrilmiyo ateş bı yandan hasta bu yandan tuvalete beraber gidiyoruz sürekli ağlıyor kucamda yemek yapıyorum kimse yardımcı olmuyor tek başımayım çocuklarla artık dedim idrara edeceksiniz bugün karne günüydü ona bile gidemedim
Azı disleride öyle hemen boy vermiyor iki aydır tamemen daha çıkartmadı üstleri yarım yamalak alt azilarinda teki patlamış diğeride şişmiş ve köpek dizide şiş
Yemek yemeyi zaten aylardır unuttu azı dişlerinden bizim hepsi de zor çıktı yazdan beri dış cikariyot erkenden dizdi ağzına ama zaman alıyor hemen boy vermiyor birde pedifen öneririm o iyi bi ağrı kesici en azidnan yatarken
Kuzum vallahi şimdiye kazar o kadar diş çıkardı ben bu köpek dişlerinde çektiğimi hiç birinde çekmedim bide diğerleri hemen patladı buhar patlamıyor sanki ya şiş beyaz beyaz uçlar var ama etin altinda
O kadar iyi anlıyorum ki sizi bende 2 3 gündür yemek yapmıyorum yapamıyorum sadece oğluma sürekli alternatif ne yer diye sürekli biseyley yapmaya çalışıyorum
Bizimde öyle üst dişleri de böyleydi 5-6 ay patlamadı . Şimdi de köpek azı dişleri şiş yemek uyku kalmadı ağzı da bembeyaz hiç patlayan yok . Allah yardımcımız olsun