Soma manisada sürekli deprem oluyor gündüzden beri 3 üncü az önce tekrar oldu aşırı korkuyorum ve bu beni piskolojik olarak ta hırpalıyor herhangi bişey olursa ya çocukları koruyamazsam gibi düşünceler biliyoruz 6 Şubat’ta çok büyük deprem oldu![]()
niye böyle oluyor niye bunları yaşıyoruz
Cunku dünya sonsuz olucak bi yer değil kardeşim panik yapma haklisin kolay degil 6 şubat depremini sadece il olarak hissettik enkaz yaşamadık ilimizde ama tabi zor neler yapman gerektiğini bil acil durum cantan olsun kapı önünde telefonun şarjı olsun biz anneler güçlüyüz çocukları koruyan Rabbimiz sen onlara güvenli alan oluştur olursa oyle bi durum Allah korusun Allah yar ve yardımcınız olsun dua edelim insallah sizler için
İstanbul’da dayız bizde hissettik bi an aklımdan çıkmıyor ya kendimi değil bebeğimi düşünüyorum Allahım korusun bizleri her türlü depremlerden afetlerden dua edelim bol bol Rabbim zor da bırakmasın hiç kimseyi bizleri de
Bazen aklıma geliyor. Memleket olarak şu ara olan sarsıntıları hissetmiyoruz ama genel olarak benimde aklımda. 6 Şubat depremini hissettim, bölgedede bulundum. Hatta gündüz bende düşündüm ya olursa çocuklarımla evde kendime nereyi güvenli alan seçeceğim diye. Korkmakta haklısın, haklıyız. Anne olunca hepimiz kendimizden geçtik,öncelik yavrularımız
Ama şuda bir gerçek Rabbim herşeyin en iyisini bilendir. Öyle birşey de elimizden geleni yaparız ama olacaklara müdahale edemeyiz. Emin ol çoğumuz senin gibi düşünüyoruz tek değilsin. Dua ve tevekkül edeceğiz. Rabbim bizleri o durumlara sokmaz İnşaAllah. Kimseyi sevdikleriyle sınamasın.(Amin)
Niye böyle oluyor kısmına gelince Ahir zamandayız. Felaketlerin arttığı, insanlığın yavaş yavaş yoldan çıktığı vs. gibi daha nice çok şeyler. Bazen haber bile izlemek istemiyorum çocuğum oluyor direk değiştiriyorum. Telefondan takip ederim çoğunlukla hep felaket,kaza,cinayet…bazen derim İyiki taş yağmıyor… Okuduklarımın bazısına dayanamıyorum bile. Durum bu yani hepimiz az Çok biliyoruz alametleri. Rabbim iyilerle karşılaştırsın iyilere karıştırsın bizleri, evlatlarımızı ve sevdiklerimizi![]()
Ülkemiz jeopolitik olarak deprem kuşağında , yaşamamız çok normal. 6 Şubat depremini Gaziantep’te 9. Katta yaşayan biri olarak evine 4 ay adım atamadım, geceleri ışık açık olmadan uyumaadim, lavaboya gittiğimde eşim kapıda bekliyordu. Depremin olduğu an hic soğukkanlı olamıyor insan , yok hayat üçgeni alın sakince bekleyin bunların hiç biri aklıma gelmedi. 90 saniye sürdü, ben dedim öleceğiz kesin herkes bağıra bağıra Allahu Ekber diyip kelime-i şahadet getirdik, balkona doğru koşuyordum tek çıkış yolu aklımda o idi , oradan daha çabuk kurtuluruz düşüncesi . O zamanlar çocuğum yok ve hamile değildim. 2023 şubattan beri aklımın köşesinde hep deprem hiç çıkmadı, hala rüyalarıma girer .. şimdi bebem var olur ise eşime söylüyorum sen evde olmazsan biz yatak odasında yatağın kenarında hayat üçgeni yapar oğlumun üzerine kapanirim aklında bulunsun sen kurtulursan bizi orada arat diye , o derece travma oldu .rabbim en az hasarla yasatacaksa yaşatsın, gecinden versin inşallah .