Kucak sevmeme

Kızlar 18 aylık bebeğim benden başka kimsenin kucağında durmak istemiyor hiç temas sevmez babası bile kucağına alınca huysuzlaşır sizinde böyle çocuğunuz varmı yazar mısınız lütfen

Ya bence bu güzel bişey aslında. keşke benimki de kucak sevmese herkesin kucağına gidiyor temas bağımlısı. ve zaman çok kötü bence bırakın gitmesin

15 aylık bizdede durum aynı babasına nadiren gider bana aşırı düşkün biri almak isterse boynuma sarılıyor

Bebeğim ben dahil kimsenin kucağını sevmiyor :grinning_face_with_smiling_eyes: 7-8 aya kadar tam bir kucak bağımlısıydı, şimdi 14 aylık 2sn durmuyor. Kollarını uzatıyor sesleniyor. Yaklaşınca beni resmen tutamaç olarak kullanıyor. Tutunup ayağa kalkıyor sonra beni ittirip gidiyor çekil şurdan der gibi.:joy: Sarılamıyorum bile.

14 ayligiz asla kucak sevmiyo ben ve esimde dahil buna yani bende kucagimda dursa omzuma yatsa istiyorum ama yokk

Beraber mi uyuyorsunuz . Arkadaşım bebekliğinden beri beraber uyuyor o da aynı annesine aşırı düşkün . Öyle değilse de kendi tercihleri bebişlerin tabiki . Benim oğlum 18 aylık olacak 14. Aya kadar kucagımızda uyurdu bende yakınırdıö bıraksın diye sonra hasta oldu bi anda kucagımıza gelmez oldu ben aylardır uğraşa uğraşa sakin kalarak tekrar kucagıma alıp seviyorum o kadar veli nimetmiş ki . Bence tadını çıkarın ;(

Yorumları okuyunca rahatladım biraz 18 aylık kızım asla kucak sevmiyor 8. Aya kadar tam bir kucak bağımlısıydı sonrasında asla kucağa gelmedi sadece iki dk gelip kendini sevdirip gider. Temas bağımlısı ama kendi kontrolünde. Hatta doktora bile sordum bırak çocuğu nasıl rahat ediyorsa öyle dursun deyip birazcık kızmışdı bana ama hep niye bu çocuk kucağa gelmiyor diye sorguluyordum