Küçülen kıyafetlerini nasıl değerlendiriyorsunuz ? Özellikle de paçalı olanları

Merak ettim

Yıkadım ütüledim bazanın altına kaldırdım çok çabuk büyüyolar her ay kıyafet ayıklıyorum

Bebeğim kırk üç günlük ve 1-3 ay kıyafetler küçük geliyor

Bende yıkadım ütüledim kaldırdım nasip bidaha çocuğum olursa kullanırım ama ilk kıyafetini yıkamadım doğduğunda yıkamadan giydirdiğim kıyafetini sakladım ilk kokusu bulaşmış kıyamadım yıkamaya

En son 23 Aralık’ta gittik sağlık ocağına orda tartıldığında 5100 gelmişti boy olarak da 57 cm

Keske bende oyle yapsaydım :smiling_face_with_three_hearts:

Ben cok kıyafet almadım . Sagdan soldan gelır doye geldı de suanlık 10 takım elbısesı var ama hepsıde buyuk 5 aylıkken anca gıyer. Bende 5 takım almıstım yenı dogan 03 aylık arkadsım fln verdı kızının kıyafetlerinı suanlık hepsı gelıyor eskı olup cok kala yaptıysa dırek cope atıyom elbıseyı ama aldıklarımı bende ayırcagım rabbım 2ınasıp ederse ona saklıycam. Allahdan bebeme cok kıyafet almamısm.

Yıkamadan kıyafet giydirmek cok tehlikeli cunku tum tekstil ürünlerine guvelenmemesi için kimyasal ilaçlar sıkılıyor ayrıca yerlerde sürünüyor görüntü temiz olsada durum boyle malesef. İleride yeniden anne olursunuz belki diye nacizane soylemek istedim.

Bende bebeğime hiç kıyafet almadım sağ olsun çevreden herkes getirdi çok şükür insan bir ay giyeceği kıyafete çok para açharcamak istemiyor onun yerine daha farklı masraflarını gördüm hep

Aslı Öğretmen on Instagram: "Çocukların yediği kar giydiği zarar derlerdi biz küçükken🙃 Bu yöntemle çocuklarınızın kısalan eşofman altlarını bir süre daha giymelerini sağlayabilirsiniz🌸 @daily_dose_artist #çocukluhayat #pratikbilgiler #reklam" böyle bir videoya denk gelmiştim Instagram’da. Belki fikir olur :hugs:

Ayn oyle bn bebegıme en fazla 180 tl bır alısverıs yaptım elbıse konusunda 200tl elbıse almadım hep ucuz yolu ve az elbıse tercıh etım hıc de pısmqn olmadım ıykı oyle yapmısım. Buyuk esylarını da trendyoldan 15bıne aldım hepsını taksıt yaptık yavas yavas oduyoruz . Aldıklarımdan pısman oldugum tek sey corap hıc gıydırmedım patık corapları :crazy_face:gerısı ıyı aklımda bulunsun dıye hatırlatma yapayım kendıme 2 bebede hep tulum alcam cok kullanışlı.

Bu çok mantıklı bir yönteme benziyor

Çok teşekkür ederim düşündüğünüz için Zaten ilerde nasip olursa elbete yine kaldırdığım kıyafetleri yıkarım sadece ilk kıydığı kıyafetleri yıkamaya kıyamadım göbek bağı saçı ilk hamile olduğumda test yapmıştım hepsini saklamışım ruh hastası diyorlar bana ama bilmiyorlar ki ben evladima asla kıyamayacağımı