Kızlar merhaba dün bebeğimi emzirirken kulak içinde bir şişlik olduğunu fark ettim ve enfeksiyondan şüphelendim ateş takibindeydim ama ateşi çıkmadı ve huzursuzluğuda yok bugün doktora götürdüm daha bir şişti çünkü dr baktı iç kısımda kızarıklık yok ama acil doktoru yani pekte lafına güven olmaz antibiyotik verdi 1 hafta sonra enfeksiyon bölümüne git dedi önümüzde ki Salı kendi doktoruna randevusu var ben o zamana aldım enfeksiyon için başına böyle bir durum gelen var mı ya canım sıkıldı gerçekten
Biz kulak enfeksiyonu olmuştuk ama şişlik yoktu bebek 3,5 aylıktı ve sürekli kulağını tutuyordu ve ağlıyordu ilk olarak sağlık ocağına gidip kulağına baktirmistim enfeksiyon var demişti kızarıklık varmış içinde . Dışında herhangi bir belirti yoktu . Sizin bebeğinizin ağrısı yok galiba ama takipte kalın isterseniz Dr. Kontrolü de varmış zaten o zamana kadar inşallah geçer de hiç gerek kalmaz insanın içi gidiyor çünkü minnacık şeylerin ağrısı olunca

