Kulak enfeksiyonu yaşayanlar

Dün ateşi düşmüyordu ya acile gittik kulak enfeksiyonu var ateş yapar gaz sıkışması var dedi gaz için fitil kullandik parol serum verdiler ama kulak enfeksiyonu için antibiyotik verdiler lütfen bakar miisniz alakası olmayan ilaç var bana göre bitanesi de yoktu bgn almaya gitcem acaba nasıl bir şey o mutlaka kullan dedi bana


Sarı olan ishal mavi olan ise adet ağrısı kasık ağrısı diyor kullanımı 7 yaştan başlıyor diğeri de parol zaten

Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun. Benim bebeğimde de kulak enfeksiyonu vardı şu ilaçları verdi ama iki hafta oldu hala geceleri uyanıp ağlıyor kulaklarını çekiyor ve kulaklarındaki kızarıklık devam ediyor. Pek faydasını görmedik tekrar doktora götüreceğim



AA etki etmiyorsa kulağında enfeksiyon yoktur belki kanında vardır kızarıklık nasıl belli oluyor peki bende herhangi bir belirti yok

Mavi olan da parol gibi ağrı kesici-ateş düşürücü ama etken maddesi farklı. Daha hızlı ve etkili bir ağrı kesicidir belki onun için vermiştir

Telefonun feneriyle içine doğru baktım içi kızarmış görünüyor. Zaten doktorda ışıkla baktı kulakları kızarmış dedi. Eve gelince bende baktım dediği gibi. Kendisi de sürekli kulaklarını çekiyor.

Uykudan uyanınca eğer su içmiyor veya emmiyorsa bir sorun var demek zaten. Kendisi de bazen uyanıyor ağlıyor ne yapıyorsam sakinleşmiyor. Ağrı kesici şurup verince yaklaşık 20 dk sonra geri uykuya dalıyor ve neredeyse 3 saat kadar uyanmıyor

Size antibiyotik vermemiş ama enfeksiyon için nasıl geçicekmiş

Klamoksun üzerinde antibiyotik yazıyor

Size demedim tugbanın bebeğine yazmamış doktor klamoks zaten antibiyotik

Ben kızımda yaşadım çok uzun hikaye ve uzun bir tedavi süreciydi bizim için. 2 yaşında başladı ve 4 yaşında tedaviler cvb vermeyince ameliyat oldu


Bu ilacı aldım şimdi eksik olanı antibiyotikmis bu


Bu eksikti aldık antibiyotik baslicam artk

Çok geçmiş olsun rabbim sağlık versin

Çok geçmiş olsun :folded_hands:t2:tez zamanda geçer gider inşallah

Evet antibiyotik bu canım çok geçmiş olsun tez vakitte iyileşşin bebişin :palms_up_together:

Teşekkür ederim canım şifa olsun amin çok çekti garibim ya

Amin Allah razı olsun çiçeğim :cherry_blossom:

Cnm sen bu antibiyotiklerin yanında ağrı kesici parol vs. Kullanıyor muydun

Geçmiş oldun bizde olduk iki tane kulak damlası ve parol yazmıştı ishalde oldu ama onun için ilaç yazmadı kendi kendine atlattı bide klamoks antibiyotik 7 aylık

Doktor elinizde varsa yazmayım dedi. Elimizde calpol var sadece ihtiyaç olduğu zaman veriyorum