Dün ateşi düşmüyordu ya acile gittik kulak enfeksiyonu var ateş yapar gaz sıkışması var dedi gaz için fitil kullandik parol serum verdiler ama kulak enfeksiyonu için antibiyotik verdiler lütfen bakar miisniz alakası olmayan ilaç var bana göre bitanesi de yoktu bgn almaya gitcem acaba nasıl bir şey o mutlaka kullan dedi bana
Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun. Benim bebeğimde de kulak enfeksiyonu vardı şu ilaçları verdi ama iki hafta oldu hala geceleri uyanıp ağlıyor kulaklarını çekiyor ve kulaklarındaki kızarıklık devam ediyor. Pek faydasını görmedik tekrar doktora götüreceğim
Telefonun feneriyle içine doğru baktım içi kızarmış görünüyor. Zaten doktorda ışıkla baktı kulakları kızarmış dedi. Eve gelince bende baktım dediği gibi. Kendisi de sürekli kulaklarını çekiyor.
Uykudan uyanınca eğer su içmiyor veya emmiyorsa bir sorun var demek zaten. Kendisi de bazen uyanıyor ağlıyor ne yapıyorsam sakinleşmiyor. Ağrı kesici şurup verince yaklaşık 20 dk sonra geri uykuya dalıyor ve neredeyse 3 saat kadar uyanmıyor
Geçmiş oldun bizde olduk iki tane kulak damlası ve parol yazmıştı ishalde oldu ama onun için ilaç yazmadı kendi kendine atlattı bide klamoks antibiyotik 7 aylık