Arkadaşlar selam;
Oğlum 1 yaşında ayaklandı ve uzun süredir alt değiştirme problemi yaşıyorum. Doğduğundan beri prima aktif bebek kullanıyoruz ama şimdi külot bez olarak prima maddi açıdan aşacak cırtlıya göre daha pahalı o yüzden kalite olarak ona yakın, pişik yapmayacak hangisini önerirsiniz ?