Kulzar acil birsey sorucam

4 ay 1 haftalik bebegim var 2 ay emzirebildim 2 aydir mama veriyorum ama bu aralar goguslerim sizliyor damla damla sut geliyor ne yapmaliyim

Herhangi bi ilaç vs kullanmiyorsan emzir bence

Bence de bı ilaç falan kullanmıyorsan emzir mutlaka canım almazsada bebeğin pes etme zorla mutlaka emer .

Peki 2 aydir wmzirmiyorum ya ilk sutleri sagip atayim mj

Neden atacaksınız ki

Atma canım bişey olmaz ki sütüne

Ne kadar güzel sütünüz gelmiş, bence bol bol emzirin inşallah çoğalır hem belki böylelikle :smiling_face_with_three_hearts:

Bnm bi yakınım öyleydi üç çocuğu var üçünüde 3 aay emzireblmş memeyi bırakmışlar hep üçüde 9.aya grdğnde tekrar memeyi tutmuşlar sağlnz yerinde ise ilaç kullanmıyorsanz emzirin bncede yeniden

Icerdeki eski sut zehirler diyorlar

İçerde süt kaldıysa sıkıntı sagmanız gerek hiç kalmasın zaten emmedigi sürece tekrar süt oluşmaz ama bebeği emzirmek çok iyi ya mama da hiç bir vitamin yok demişti doktor. Boş boş şişiriyor sadece dedi ben yara da olsa canım da yansa emzirdim

Benim meme ucum cikmiyor ve sut daha cok artirici ne kullanmaliyim

Vücut icerde süt kalsada kalmasada onu sürekli tazeliyo sen merak etme. Ve duyduklarına hemen inanma önce bi google a da sor artık her bilgiye ulaşım çok kolay​:smiling_face_with_three_hearts: mastit olmussundur bunca zamandır tıkanmıstır gogus uclarin banyoya gir guzelce kalip sabunla masajlayarak her yönden ovala e bebekten promalt al ben hala bile elimin altinda tutarim

Promaltlara zararli diyolar icerisinde jus tuyu falan cikanlar olmus

Jus tuyunu google a sordum kuş tüyü anladı:sweat_smile: o ne bilmiyorum ama ben malt kullandim halada var birtane numune zararini gormedim. Ve tavsiye eden cokfazla doktor var. Hemen hemen her doktor süt üretiminde problem yasayan annelere öneriyor. Ya malt yada damla ki emzirip hic mastit olmamis olan yoktur herhalde​:sweat_smile: