Öncelikle rabbim herkesin kurbani kabul eylesin .. Benim sorum şu ;
Kurban keserken bebeginizle zorlandiniz mi ?
Kizimla ilk kurbanimiz ve çok merak ediyordum nasil olur diye. Esimle biz kucuk baş kestik . Esimin tarafi kalabalik 5 kardes de anne ve babasinin orda toplaniyor hepsinin de cocuklari olunca virik cırık oluyor. ![]()
Çok yorucuydu benimki bebek kucaktan kucaga gezdi. Nerdeyse ben hic bakmadim ..Esimle etin basina oturduk biz. Ve yemek sofra isine baktim eltilerimle . Guzel gecti yani .
Biz kurbana memlekete geldik kalabalığız ve oğlumu sadece emzirmek altını değiştirmek ve uyutmak için kucağıma alıyorum açıkçası bana iyi geldi herkes ilgileniyor oynuyor vakit geçiriyor o halinden memnun ben halimden memnunum yani![]()
eski günlerde ki gibi hissediyorum açıkcası
Biz kayinvalidemin kaynanasıgile geldik ,zor tabi ama eşim bakıyor bebeğe 1 buçuk yaşında
Bugun bnde oyle yaptim . Hatta kizin basi döndü. Kime gidecegini sasiriyor biri birakiyor biri aliyor. Nerdeyse butun gun boyunca kucakta gezdi. ![]()
Kurban isi kalabalik ortamda daha guzel sariyor . Az kisi olunca bebege bakacak eleman kalmiyor![]()
Herkes bir oyun oynuyor oluyor bitiyor temiz valla ![]()
Aynen oyle(:
Bizde kurbanda jastanedeydik hala da öyle ![]()
Çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin neyiniz var
Rabbim herkesin kurbanını kabul etsin hepimize hayırlı bayramlar. Bizde kurbanda hastanedeydik![]()
Haha öyle ![]()
Çok gecmis olsun canim.
Çok gecmis olsun canim ..Tez zamandaiyilesir evinize gidersiniz i
Valla ben evimdeydim misafir olarak eşimin yegeni ve eşi geldi oda daha 3 aylık hamile onlar durdukça ogluşla ilgilendiler bizde büyük baş kestik Allah kabul etsin onlar bebişe baktılar bizde 2 saatte bitirdik herşeyi kaldırdık dolaba ilaç gibi geldi… Ama kalabalık ortamlarda zor ya bebek de çok elden ele gezince yoruluyor aşırı sevmeler daraltıyor biraz yorucu olmuştur sana canım
Aa ne oldu
Aksine cok iyi oldu. Sadece eve gelince kucak istiyor 1 hafta böyle bir sorun yasaril o kadar
İyi o zaman sevindim![]()
![]()
Teşekkür ederiz evimizdeyiz şükür![]()
Kızım dün köyde kaynanamgilde yatakta yatırdım yataktan düştü![]()
Cok sevindim. .![]()
![]()