Kusmukta kan

Özür dilerim arkadaşlar fotoğraf atıyorum ama göğsumun birinin ucunda yarık oluşmuş emzirirken çok acı yaşıyorum sürekli krem kullanıyorum bir işe yaramıyor bebeğim bazı zamanlar emme sonrası içinde ufak kan parçaları şeklinde kusuyor sanırım emerken kan emiyor böyle bir durum başına gelen var mı napmali çok çaresiz bir durumdayım

Yani sizin meme ucu yara ve oda o yaradan süt içiyor o kan bebek için sorun olmaz mı ya siz bir hemşireye sorun veya doktora size çok geçmiş olsun İNŞALLAH bişi olmaz benımde ilk emzirince oyle bı kac kez kan geldi ama ben vermedım yıkıyorum once oyle ederdi İNŞALLAH bilen bir arkadaş sıze tqm yardımcı olur

Teşekkür ederim ben de ona zarar verir mi diye endişe ediyorum haftaya randevumuz var o zaman sorucam artık dayanilacak gibi değil artık ben ayrı acı çekiyorum bir de üstüne bebeğim için endişeleniyorum acıdan vicdanım bazen emzirmeyi yarıda kesmek zorunda kalıyorum vicadanim sızlıyor

Teşekkür ederim inşallah huy oldu zaten her emzirme öncesi az sıkıyorum normal süt geliyor göğüs ucum süt gelir gelmez yanmaya başlıyor ama acıdan bebeğimin emdiği esnada geliyor mu emin de olamıyorum büyük ihtimalle benden emiyor ama kani