Nasıl anladınız belirtileri nedir yazarmıısnız
Sen kendin içinmi soruyorsun bebeğin içinmi? Ben hamileyken laktoz intoleransı olmuştu bende doğumdan sonra kendiliğinden geçti. Bigün iki bardak süt içtim yarım saat içinde Terleme kusma ishal halsizlik yaşadım yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Sonra geçmişe dönüp düşündüm ne zaman süt içsem bu şekilde halsizlik bulantım oluyordu. Ama hiç iki bardağı aynı anda içmediğim için bu kadar şiddetli semptom yaşamamıştım. Süt ürünlerini bırakınca bi anda hamileliğim daha iyi geçmeye başladı o zaman tam emin oldum laktoz intoleransı olduğuna.
Bebek için canım