Kızlar günaydın bebeğimiz düzeltilmiş 2,5 aylık doğum zamanına göre de 3,5 aylık erkek bebek, çocuk 1 aydan uzun zamandır ishal ve asla sebebini bulamıyorlar kusma karın gurultusu reflü gibi, dün dr laktoz intoleransi olabilir dedi laktazm damla verdi yemeklerden önce 2 damla çocuğa ver dedi akşamdan beri daha rahat şimdi biraz laktozsuz mama araştıracağız ama sorum şu bu laktoz intoleransi geçici bişey mi nasıl ilerliyor sürekli bu dolayı kullanacaiz mi daha önce böyle şeyler yaşayanlar bilgi verebilir mi ? ![]()
Benim bebeğmdede vardı damla kullandık baya bir zaman sonra geçti anne sütü bile alamıyordu bebeğim sürekli kusuyordu sizin bebeğiniz kız değilmiydi
Benim bebeğim kız 7 aylık oldu da kuzenimin bebeği bu bahsettiğim valla tanı bile konmadi Dr olabilir dedi sadece deneme yaptı kız iyi uyumuş gece . Sadece damla mi kullandiniz laktozsuz mama falan nasıl yaptınız ne kadar sürdü
Relaktaz isimli damla kullandık baya bir iyi gelmişti anne sütünü. Bile alamıyordu bebeğim içer içmez geri çıkartıyordu sütüm yetmeyince doktor yanından iki kutu mama verdi denememiz için iyi gelirse rapor çıkartırsınız dedi ama o mama hiç kilo aldırmadı bebeğime yinede aç kalmasın diye bir süre verdim tabi beslenmeden önce damlayı veriyordum 10 dakika sonra besliyordum kusması baya bir azaldı zamanla aşırı gazlı bir bebekti birde kolikti yanlış hatırlamıyorsam 7 aya kadar bu şekilde devam ettim sonra yavaş yavaş damlayı azalttım sonra kestim bir süre sonrada normal mama vermeye başladım Allaha şükür geçmişti
Oo iyi bari sonunda gececekse ya bide rotavirus olmuş çocuk bugün çıktı sonuçlar ondan da olabilir dimi
Tabi rota virüsde ishal kusma yapar
Ayy bakalım hangisi yapıyor bu rahatsizliklari
Rota virüsünden olmasını dilerim tedavisi yapılırsa daha çabuk iyileşir kuzucuk Rabbim şifa versin tez vakitte ![]()