Lazer epilasyon

Lazer epilasyon cihazı öneriniz var mı? Bir de emzirirken kullanabilir miyim 7 aylık

Ben lazere gitmek için dr a sorduğumda ilk 3 ay önermiyorum 6.aydan sonra olur demişti . Bende cihaz arayışındayım. Braun ya da philips düşünüyorum ama karar veremedim daha.

Kuzenim de bu cihazı kullanıyor memnun.

Bende ikisi arasında kaldım

Ayy zamaninda 2500 TL ye ben bunu almamıştım görünce bir kötü oldum şimdi :disappointed_face::disappointed_face:

Merhaba bende bunu kullanıyorum çok memnunum

Bende bunu kulaniyom gayet basarili hatta ben gozum kestikce kulaniyom​:upside_down_face:

Philips Lumea kullaniyorm kesinlikle tavsiyem herkese çok iyi.

Hangi modelini kullanıyorsunuz ?

Ben beş sene önce almıştım. Philips Lumea advanced. Sonradan çok daha üst modelleri çıktı

Kaç seanstan sonra azalma gördünüz