43 gün oldu hala daha kanamam devam ediyor ne zamana kadar devam edecek acaba namaza başlıycam ama bir türlü başlayamadım napacağımı bilemiyırum bu konuda bilgisi olan varsa yazar mısınız
60 güne kadar namaz kılmayabilir miyim yani
40 gün den sonra kilman gerekiyor özür olduğu için her namaz vakti abdest almalısın okuduğum için diyorum 60 gün diye birşey kitaplarda geçmiyor
Hanefi mezhebindenim
Teşekkür ederim ![]()