Hanımlar bebeğim 3 aylık kafasını hızlı hızlı sağ sol sağ sol yapıyor surekli baya bi bakiniyor bu ayrı birde mama içerken veya birseye heyecan yapdığında sağ gözü kocaman acıyor uzun sure diğer gözü normal kalıyor deminde ilk defa birkere sağ gözü burun tarafina doğru kaydi duzeltti bunlar bazı bebeklerde olurmu normalmi endise ettim 1 haftadir goz doktoruna randevuda bulamiyoruz malesef
Göz olayını bilmem de bizimkide mama yerken kafayı hızlıca bi sağ bi sola çeviriyo istemediği zaman bi kaç defa yapıyor ğst üste. Heyecanlanıncada elini titretip gözleri pörtletiyor
ama göz kaydırma olayına rastlamadım
Yok bizimki mama içerken değil normal yattığı yerde yapıyor surekli hizli hizli kafasini sag sol yapiyor anlayamadim mama icerken sadece sağ gozu kocaman oluyor diğer gözü normal acip kapatiyo düzgün bugunde birkere kaydi sag gozu
Yatmadiği zaman da yapıyor mu? Hemen endişe etmeyin fakat normal gelmedi bana. Videosunu çekip kaydetmenizi ve çocuk doktoruna göstermenizi tavsiye ederim…
Hayır sadece yatarken yapıyor kucağımızda falan yapmıyor hiç
Canım munane ettirmekde fayda var için rahat etsin geçmiş olsun
Çocuk doktoru muayene etti gelişimi güzel dedi bir sorun yok dedi en iyisi videosunu çekip izletmek
Kafasının arkasında yeni saçları çıkıyor olabilir. Ya da kaşınıyor da olabilir şampuandan veya yattığı yerden kaynaklı… Sıkılınca da yapıyor olabilir. Fakat gözünün durumu farklı. Bir iki seferlik bir şeyse inşallah bir şey yoktur. Siz kaydetseniz daha iyi olacak. Sıklığını da kaydetmiş olursunuz.
Bildiğim kadarıyla belli bir zamana kadar bebeklerde göz kaydırmaları oluyor . Benim kızım da yatınca yapardı sürekli kafasını saçlarını hep döktü öyle 3 4 aydır kesti yapmayı şimdi 9 aylık . İçinizde kalmasın en iyisi doktora götürmek ama bence bişey olacağını sanmıyorum takip edin 6. Ayda da göz muayenesi oluyor ama olmadı bir de göz bölümüne götürün baksınlar .
Kızımda uykusu geldiğinde yapıyordu baş sallama hareketini sizinkide yatarken yapıyormuş aynısı olabilir. Göz kasları belli bir aya kadar düzeliyor kayma şaşılık yeni doğan bebeklerde normal ama kaçıncı ayda düzelmesi gerekiyordu hatırlamıyorum. Panik yapmayın bence randevu bulduğunuz da götürürsünüz doktora göz için. Kafa sallamada ben problem görmedim çoğu bebek yapar kafa sallama heyecanlanınca el kol hareketleri vb. aylık kontrollerinizde sorarsınız onuda
Benım bebegımde oyle yapıyor hata 2 gozunu bırden kayırıp göz çukuruna getiriyor 6 aya kadar olabılıyormuş oyle genede o anki video çektirip göz doktoruna gösterın aklınız kalmasın