Lütfen izler misiniz

Kızlar bebeğimi cuma akşamı burun akıntısı ve öksürük sebebi ile acile götürdük o günde böyle ses cıkarıyordu röntgen ve kan tahlili yapıldı temiz cıktı nezle olmus dediler surup aldık fakat son 2 gündür bu sesi cok cıkarıyor nefes alamıyor sanki acaba ilerledi de ciğerlerine mi indi yoğun bakım geçmişimiz var o yüzden ciğerlerine inerse diye korkuyorum sizce bu sesi neden cıkartıyor olabilir nefes alamama gibi bi durum olursa anlarım degil mi

Bebeklerde kurup diye bir hastalık var ona benziyor belirtileriniz bir araştır istersen

Baska doktoralara daha gosterirdim ben olsaydim ki beni bilen bilir ücretli aşıda lazım dediler oze,develt arastirma hastahanesi hepsine goturup fikir alıp oyle karar verdim :sweat_smile:

Nefes alamazsa besleme yaptıgınızda emerken tıkanır aglar yüzü de kızarır zorlandıgı icin. Benim bebegimde 15 gunlukken grip oldu emerken tıkanıyordu rahat ememiyordu tek belirtisi buydu tahlil sonuclarında grip cıktı yenidoğan oldugu icin kuvoze almıslardı o zaman. Taburculuktan sonrada dr bize düzenli burun temizliği önerdi. Siz burnunu temizliyorsunuz degil mi? Nezleden dolayı burnu tıkanıyordur simdi duzenli acmanız lazım her beslenme oncesinde.. Ciğerlerine inerse de hırıltısı artar diye biliyorum. Sırtını da dinleyin bir tuhaflık var mı anlarsınız. Birde ciğere inince ateş yapar diye biliyorum yinede içinize sinmezse tekrar goturursunuz dr a geçmiş olsun

Çok ilginç bı ses boğazından burnundan gelmiyor, ki ayda bir grip atlatiyoruz artık tikaniklik sesi bu olmuyor diye biliyorum ve çocuk tıkalı gibi de değil anlamadım valla öğrenirseniz yazın olur mu merak ettim ve inşallah en kısa sürede iyileşir

Tabi ki günde 5 kere temizliyorum hatta acil de burun temizleme işlemi yaptıracaktı doktor ama gayet temiz böyle devam edin deyip yapmadı hırıltısı vardı ama kesildi sadece bu sesi cıkartıyor takipteyim duruma göre götüreceğim

Teşekkür ederim tabi ki :hibiscus:

Kurup hastaligi olabilirmi acaba? Bizde atlattik kopek havlamasi seklinde bir oksuruk oluyor cok net anlarsiniz havlama seklinde bir oksuruk ve 21 gun evde hava kullandik birde alerjik durumumuz var daha agir geciriyoruz bu durumu o yuzden. Koah hastasi gibi nefes darligi oluyor hatta. Sizin attiginiz videoda pek anlasilmiyor ama kurup olabilir diye düşündüm tekrar farkli bir doktora giidn bence cunku eger kurupsa tedavi gormesi gerekiyor

Yok degil araştırdım çünkü o tarz bi öksürüğü yok

Ya belki saçma gelecek ama video çok kısa fakat sesini keşfetmiş olabilir mi hırıltı gibi değil çünkü bu ses

kesinlikle krup hastaligi aynisi benim bebegimde oldu nedes borusu daraldiginda mikrofondan cikar gibi köpek havlamasi gibi bu sekilde kalin cikiyor ses buruna ilacli buhar verdik 1 gunde ses normale dondü antibiyotikte kullandik ama sesin normale dönmesi icin kesinlikle buhar kullanilmasi gerekiyor ventosalle birlikte dr unuza sorun isterseniz

Yok keşke öyle olsa çünkü emerken ve emzik varken cıkartıyor yani burnundan nefes alamıyor

Evde nebülizatör var o zaman serum ile bi süre kullanayım düzelmezse götüreyim çok teşekkür ederim

Aynısı resmen ben de çekmiştim zamanında korkup. ama video yüklenmiyo buraya neden acaba

Eşimin ablası doktor.Konuşmalarımız böyleydi sorduğu arkadaşı da iyi bi çocuk doktoruydu


Çok teşekkür ederim mb yüksek olan videolar yüklenmiyor düşük olanları atabiliyoruz sadece

rica ederim ama ben ventosal koymustum icine serum ve ilac 1 gunde duzeldi sesi

Aile hekimine yazdırıp bende alacagım cok sag olun

Rabbim şifa versin gecmis olsun