Kizlar biri tavsiye etmişti yeni doğan bebeğe bir çay kaşığı maden suyu verirsen Gazi olmuyormuş şok olmustum biraz araştirma yaptım bazı doktorlar tavsiye bile ediyormuş verin diye benim kızımda çok gazlı sabaha 7ye kadar ne o gözünü kırptı ne ben halada çok sancılı abim aradı napiyorsun diye uyumadik gazdan dedim o da polis arkadaşınin karisida yeni doğum yapmış çok sancılı imiş onlarda maden suyu vermişler şuan çok iyi demişler sancısı geçmiş ben yeni dogana verilir diye duymuştum sonradanda verilebilirmis heral siz duydunuzmu bunu
Bende duydum ama denemedim eltim denemişti işe yaramıştı hatta doğumdan sonra bana dedi maden suyu verdin mi diye unuttum vermedim dedim sonradan verilince bir etkisi var mı bilmiyorum ama deneyenler var
Bende duydum teyzemin bebeğine demiş doktor gazına iyi gelir demiş bende hiç denemedim
Deneyenlerinki geciyormu bende denemeyi düşünüyorum
Normalde onerseler korkardım ama doktorlarda öneriyormuş o yüzden rahatladım şimdi denesem faydası olurmuki
Yani gazı varsa birazcık verebilirsin inşallah faydası olur gaz için bol bol kimyon çayı için onunda faydası çok
Tm cnm kimyon iciyorudum faydasi oluyormu anlamiyorum birazdan kaynatıp içerim rezene içmiştim