Kizim 8 yasinda 1 haftadır müthiş makati kaşınıyor sadeec kaşınıyor agri vs yok tum tahliller gaite idrar temiz neden olabilir kil kurdu parazit vs cikmadi ama kasinti gece 1 de başlıyor 2 uc saat sutroyir ikimizde ağlıyoruz ben artik cok korkuyorum ne olabilir bisey diyin bu arada kabizlik da var yani 2 3 gunde tuvaletini yapıyor yanpinca da ağıriyor
Hemeroid mi var acaba onada bakıldı mı
Yarin goturecm bu yasta çocukta olurmu bilmiyorum aciller cocuk dokturu demedi genel cerrahi ye götürecm
Nadir de olsa görülüyormuş
Benim kizimda 8 yaşında onunda makatında kaşıntı oluyor canım hemeroiti var olabiliyor o yaşta bebekliginden beri kabızlık yaşıyoruz beslenmesine de dikkat ettigimiz zaman iyi ama çoğunlukla kabız. Çocuk çok rahatsızsa götürün bı hastaneye . Geçmiş olsun şimdiden ![]()
Parazit vs yoksa ve sürekli kabızsa çatlak olmuş olabilir, doğal kantaron yağı sürebilirsiniz rahatlatır
Hepinize tsk ederim kizlar bağırsakları dolmuş ilac lavman başlattılar iyiki varsiniz
Geçmiş olsun canım ![]()
Kardeşimde de aynı şey olmuştu 10 aylıkken falan priumus mu pruritus mu ne demişti doktor yanlış söylemek istemem o zamanlar sürekli kaşınma isteği vardı makatta bir sorun isterseniz doktorunuza giydiği kıyafetlerden sürekli oturmadan falan olabiliyomuş makat bölgesinde tahriş meydana geliyormuş bir çok sebebi de olabilirmis yanlış hatırlamıyorsam krem vermişti düzenli kullanımda geçmişti ama ismini hatırlamıyorum kremin uzun zaman oldu çünkü