Merhabalar arkadaşlar 4 aylık bebeğim var anne sütü ile besleniyor ama gece sadece 1 kez mama içiyor
Ben sağdaki mamadan aldım devamlı ama kayınpederim mama almış bugün bana getirdi bizim kullandığımızdan farklı dış kutusu fişi de atmış ne yapacağımı bilemedim sormak istedim
Bunların ikisi arasında fark varmı bilenler yardımcı olabilir mi lütfen ![]()
Ben kutu üzerini incelediğimde genel olarak herşeyleri aynıydı
Pronutra içeriğindeki D vitamini bağışıklık sisteminin normal işlevine katkıda bulunur.
Pronatura reflüsü olan bebeklerde fazla gaz yapmiyomuş bizede doktorumuz söylemişti ya hip yada pronatura kullanmamamizi tavsiye etmişti
Yani kullanmayım mı brn şimdi bunu
Neden kullanılmamalı pronatura peki
Pardon yanliş yazmısım galiba klavye çevirdi kullanmamızı tavsiye etmişti
