Kızlar merhaba kızım doğduğundan beri hep aptamil kullanıyoruz kızım şuan 13 aylık mamayı bıraktı sayılır sadece gece yatınca veriyorum tok dursun diye normal gündüz içmiyor zaten neyse. Bugün maması bitti az önce eşime söyledim biz küçük bir ilçede yaşıyoruz bütün marketlere eczaneye bakmış aptamil yoktur mecbur bebelac aldı acaba kullansam sorun olurmu veya mama değişikliğinde nelere dikkat etmeliyim içerse tabi çünkü ilk kez başka marka vereceğim
Bizde aynı Aptamil yiyordu sonra bebelec verdim bı sıkıntı olmadı. Bebelac da zaten Aptamil uretimi.
Ay valla bulamadık Narmanda ya e başka da yok satılmıyor aptamil bebelac hipp falan mecbur bebelac aldım verdim az önce umarım sorun olmaz teşekkür ediyorum
Bende Sma kullanıyordum aşırı kabızlık yaşadı bebeğim bebelac gold kullanmaya başladım mama reddi olmadı kabızlığıda düzeldi memnunum eğer kabul ediyorsa bebeğiniz bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum