Mama hakkında yardım

Kızım 2 ay 5 günlük ilk doğduğunda doktor tavsiyesi ile mama almıştık ama 4 5 defa anca kullandı. ağzı hep kapalıydı ama elimde çok kaldı mama acaba kullanım ömrü var mı kullansam sıkıntı olur mu kızlar

Mama açıldıktan sonra 4 hafta içerisinde tüketilmesi gerekiyor malesef bozulmuştur muhtemelen