Kızlar hip mamamı yoksa aptamil yazarmısınız kullananlar
Bence sma ve hip,aptamili önermiyorum ben ve çoğu çevrendekileri olumsuz etkiledi tabi her çocukta farklıdır orasını bilemem
Ben hipp kullandim altinci aydan sonra reflusu gitti tabi hangi bebege ne yariyo bilinmez.
Sma nın hangisi ama çeşiti çok
Ne konuda olumsuz etkiledi canım
Reflü belirlileei neydi canım
Yedigi yukari geliyo nefes alisverisi sorunlu uyku bozuklugu.daha neler.bagirsak sorunu gaz sorunu
Bir haftalikken teshis konuldu sasirdim soyle demisti acildeki cocuk doktoru
Bebeklerin yuzde 70 de reflu var dedi canim
Bende yatak aldim arastirdim bir suru reflu bi bebekle nasil yola devam
Ve cekirdek torba
Onlar cok isime yaradi
Ve biberon
Kafa basligi yuksek
Tüm mamaları denedim hepsi kabız ve gaz yaptı en son hip aldım şuan gazda yok kakasinida kendi yapıyor
Ben doğduğundan beri reflü yatağı kullanıyorum biberonda antikolik aldım işe yaramadı sen hangi biberonu kullanıyorsun
Ben sma optiproyu kullanıyorum hem kilo alımı iyileştiriyor boş şişirmiyor yani bide comfort kullandım çok ishal yaptı daha çok sindirim sistemi destekli olduğu içinmiş öyle demişti çalışan
Aptamil çok boş şişiren bir mama benim gözümde gördüm çoğu kullanan anneleri ve cok gaz yapıyor bizde kullandık kızım gazlı bebiş değil ama mahvetmişti kızımı ve yurtdışındaki formülüyle aynı değil aptamil o yuzden kullanma acısından bana güven vermiyor
Merhaba yenidoğan döneminde aptamil conformil kullandım. Gaz sorunu vardı, surupla birlikte çok rahatlatmisti. Sonrasında golden goat mama ile devam ettim ve çok memnun kaldım. Ben hipp ürünlerinin içeriğini beğenmiyorum. Mamalarinda palm yağı var, ek gida ürünlerinde ise şeker kullanılıyor. Mama seçerken palm yağı, nişasta olmaması benim için önemli.
Bebelacda iyi degil bnde sma optiproyu kullaniyorm
Bende hipp kullanıyorum aptamil maalesef içerik olarak ıyı değil sma yada hipp onerırım
Aptamil neden iyi dğeil acaba . Ben yeni başladım mamaya 7 buçuk aylığız sütüm erken kesildi kızımda meme reddi var daha 2 haftadır az az aptamili aldı . Diğer mamaları reddetti
Belli olmuyo bazi bebek onu aliyo bazisi onu aliyo ici.bazi anne onu bazi anne onu tercih ediyo.
Aslında kötü değil bizde bebeğim doğduktan sonra Aptamil aldık baktık alıştı yine aynısını aldık sonra doktora sordum mama iyimi değiştirelimmi yok devam edin bebeğe yaramış dedi. Ben bu mama konusunu çok araştırdım en çok kilo aldıran mama Aptamil ve Bebelac karbonhidrat oranı yüksek. İçeriği en iyi olan hipp ama oda masum değil onunda içinde istemediğimiz maddeler var. Her mamada illa var canımızı sıkacak bir madde. Senin bebeğine yarıyorsa devam et aynı mamaya.
Hipp de palmiye var ama bildigimiz degil ozenle uretilip secilmis yag var.kafana gore degil.
Teşekkür ederim ![]()
İçinde alimunyum içerdiği konuşuluyordu bır ara videolarını izlemiştim birde bır aile dostumuz olan bır doktor asla onermıyordu
