Kızlar 5 aylık kızım var ve ben mama olarak Sma optipro kullanıyorum sütüm çok az günde 1 2 defa anca emiyor o da geceleri mamayı kutunun üstündeki miktara göre mi veriyorsunuz yoksa bebeğinizin açlık durumuna göre mi çünkü en fazla 5 defa verebileceğim yazıyor kutu üstünde ama bebeğim doymuyormuş gibi geliyor bana biberpnu bıraktığım anda çok bağırıp ağlamaya başlıyor mamayı fazlalaştırsam bi zararı olur mu
Ben kutu üzerindeki gibi verdim ilk başlar bebeğim hiç kilo alamadı doktorum mamayı biraz fazla koy çok sıvı olduğu için beslenemiyor dedi biraz koyu olacak şekilde ayarlıyorum bir sorun yaşamadık
Canım mamayı bebeğin belirler valla benim bebekde doymuyor du fazla biberon veriyordum aç saklayamayiz hareketlenince zaten kilo veriyorlar s
Bebek doyunca zaten itiyor biberonu onu takip et aç olursa ne keyfi olur ne uykusu yazık oluyor sonra sanada onada… Suyunu az mamayı fazla koyma yapma arkadaş yazmış ama o zaman kabız olur benim doktorum önermedi öyle birşey sen tam ölçülü ya
Ben tam ölçülü ayarlıyorum ama işte günlük sınırı aşarsam zararı olur mu diye korktum
Günlük sınır olarak algılama sen onu ordakiler ortalama bir yazı. Benim kızım 3 haftalıkken 90 ml içmesi gerekiyordu üstündeki yazıya göre ama yetmiyordu ona doktoruna sorduğumda ona niye bakıyorsun diye kızmışdı bana çocuk kendi ayarlıyor kç kere ne kadar içeceğini sen doymadığını düşünüyosan tekrar teklif et. Bebekler zaten tok olduğun da almıyorlar biberonu.
Ne bileyim bende tedirgin oluyordum teşekkür ederim içim rahatladı
Günde 5 kereden fazla mi vermeyin yazıyor orayı anlamadım ama benim kızım 8,5 aylık mamayla beslendi hep valla ne kadar içerse veriyorum ben doyduğunu anlıyor zaten içmiyor .
Bende arkds gbi fazla wwrmiyom diyodum kutunun ustundekine aldandim
gerci ben sdce yatarken weriyorum tok tutsun guzel uyusun diye onun disinda wermiyorm oda zten mama icmeden uyumuyor gece icemden yatirasam bile icmek icn kalkiyor en azindan tok tutuyor
Kilo alımını etkiliyomu bi artış oldumu olduysa aylık ort. Kaç gr
Evet 24 saatteki beslenme sayısı 5 yazıyor
En son 15 gün önce götürmüştüm doktora 15 gün sonra kontrole gideceğiz o zaman bakacağım kilo alımına
Ben hiç ona bakarak vermedim valla bebeği takip edip fazla istiyorsa fazla bazen de daha az yedi şükür çok güzel gittik şuan 8ay 19 günlük, 8 aylıkken ölçüm yapmıştık 9700gr kilo, 74 boy gayet iyiydi