Merhaba bebeğim 40 günlük sadece mama ile besleniyor. Şu an 400 - 500 ml arası alıyor günlük. İnternette daha fazla alması gerekiyor diyor da, bunu nasıl arttırabilirim. Uyanık olduğu süre boyunca ağzına biberon vermeye çalışıyorum. Bazen iğrenir gibi yapıyor. Mama markasından olabilir mi acaba hipp mama kullanıyorum.
Kilo alımı vs iyiyse internette yazan miktara çok takılmayın benim bebegim de hipp kullandı ne kadar icebiliyorsa o kadar veriyordum
Kilo ve bez takibi yapın fazlasına zorlamanız doğru olmaz. Midesi daha küçüktür fazla vermeye zorlarsaniz birden büyür. Ondan sonra hep çok vermeniz gerekir. Kusmalar başlar, reflü başlar, sindirim sorunları cikar. Sürekli biberon vermeye çalışırken hava yutar gaz olur iyice .Sıkıntı burada başlar. Ben hep doydugu zaman bıraktığında geri vermedim. Gayet iyiydi kilo alımı da dolu bezi de. Tiksinme hareketi bile fazla ısrar ettiğiniz için yapmayın bence.
Kilo alımı fena değil ben de hippden memnunum. Mama miktarı aklımı çok karıştırıyor sadece teşekkür ederim cevap için
Evet son bir haftadır kusmaları başladı. Çişli bez sayısıda iyi günde altı yedi tane etraftaki herkes her an açmış gibi davrandığı için psikolojik olarak beni çok zorluyor ![]()
Aaa boş verin kimseyi dinlemeyin. Önemli olan dediğim gibi dolu bez sayısı ve kilosu. Doktorumuz böyle söyledi dersiniz. Ki zaten buna bakıyorlar. Fazla fazla vermeyin aman sonra minicikken mideden, sindirimden rahatsızlaşır bebiş Allah korusun ![]()
Aç bu bebek aç dedikleri zaman şey de
yok onun karnı doydu asıl siz acıkmışsınız herhalde hadi bir şeyler yapın da yiyelim ben de çok acıktım ![]()
bakın bakalım ne diyorlar ![]()