Mama önerisi

Bebeğim 36 günlük baştan beri anne sütü+ sma comfort mama kullanıyoruz ama son günlerde sütüm yetmediği için mama vermeyi biraz arttırdım çok gazı var ve kaka yaparken zorlanmaya başladı acaba mamadan mı değiştirip ne kullanmalıyım bilgisi olan yardımcı olabilir mi

Reflusu varken ilk alti 6 ay hipp
Sonra nutrilon.

Hip onermislerdi bize de

Gaz sorununa iyi geldi

Kesinlikle hipp başlayın bende aynı süreci yaşadım hipp le çok rahatladık

40 günden itibaren sadece mama verdim Aptamil kabızlık yapıyor sma çok aşırı gaz yapıyor Bebelac çok tol tutuyor bundan dolayı kilo alımı yavaş oluyor hipp hem hafif hem gaz yapmıyor hem aşırı tok tutmuyor