Mama önerisi

Hanımlar merhaba 13 aylık kızım var süt ve yumurta alerjisi olduğu için raporlu mama kullanıyorduk ama yaşına girmeye yakın alerjilerimiz geçti bir süre daha özel mamayı kullanalım dedi doktorumuz artık normal mamaya geçmeyi düşünüyorum çünkü hiç bir besleyiciliği yok hangi mamaları kullanıyorsunuz. Doğduğunda aptamil kullanıyordum alerjisini anlayana kadar da onu kullandım herhangi bir sorun yaşamadım ama şuan ne alacağımı bilmiyorum fikirlerinize ihtiyacım var

Biz hipp organik combiotik kullandık memnun kalmıştık. Ama 10 aylıkken mamayı bıraktı.

Aslında bende bırakdırmak istiyorum gündüz vermesem olur şuanlıl açıkcası kolayıma geliyor uykuya dalarken vermek, ama gece beslenmesini nasıl kesecem hiç bir fikrim yok

Emzirmeyi sonlandırınca gece sadece su ister oldu. Ben açıkçası mama bıraktırmak için çaba göstermedim kendi isteğiyle bıraktı. Keşke biraz daha içseydi diyordum bende