Mama önerisi

Kızlar ben Sma kullanıyorum ama bebeğimde çok kabızlık yaptı mamasını değiştirmeyi düşünüyorum bebelac goldu tavsiye ettiler kullananlar bana bilgi verebilir mi?

Cok sekerlı bır mama hıpp deneyebılırsın

Hıpp markasını da çok duyuyorum iyi mi gerçekten

Sma bizde de kabızlık yaptı hipp kullanmaya başladım çok memnun kaldık

Ben hipotez combiotic kullanıyorum kabızlık gaz gidericili o çok iyi kiloda dengeli alıyor tavsiye ederim

Ay bu klavye hipp combiotic olacaktı

En baştan beri aptamil pronutra kullanıyorum ben memnunum . Gaz sorunumuzda olmuyor kabız sorunumuzda. Tavsiye ederim . Birde çok araştırdım anne sütüne içerik yönünden en yakını bu.

İyi bır mama bence ozellıkle kolik bebekler ıcın onerılıyor ben hıpp kullanıyordum 6 aya kadar sma gectım sımdı onu da oyı dediler suanlık bir problem yaşamadım kabızlık vs