26 günlük bebeğim var. Uzamış sarılığı çıktı. Hep anne sütü ile besleniyor ama yine de sarılığı geçmedi dogdugundan beri. Mama kullanırsa azalır diyorlar doğru mu sizce ?
Sarılık zaten yetersiz beslenmeden dolayı çıkıyor benim bebeğimde sarılık geçirdi ve bu dönemde mama kullandık. Düzeldi çok şükür
Sizin bebeğinizin kaçıncı günde geçti peki
Benim bebeğimde sarılık olduktan sonra doktor mama miktarını arttırdı ve 2 günde atlattik.
Anne sütü alıyor muydu bebeğiniz ve kaç gunluktu
Evet hem emziriyordum hem mama veriyordum. 10 günlüktü.
Bizde sarılık geçirdik ama bebeğim doğduğunda vardi 3. Gunu hastane yatisi verdiler kendi yanımda yattı. Mama gecirmiyor bence o mavi ışınları alınca düzeldi gozlerinde ki sarılıkts bi kaç hafta icinde geçti
Uzamış anne sütü sarılığı benim bebeğimde de oldu bol bol besle 3 aya yakın bir zamanda geçer dedi kaç tane doktora sorduysam bizimki 2 buçuk ayda geçti
Canım sabah olduğunda gün düşen bşr yere koy çıplak şekilde oda yardımcı olur
Benim bebeğimde de sarılık vardı anne sütü ve mamayla destekleyip atlattık geceleri bol bol besleyin geçer sizinde![]()