Mama sorunu

Arkadaşlar mama vermek isteniyorum ama sütüm gelmiyor
Mama verip çocuk büyüten var mı. İlerde sorun olur mu obez vs vs gibi

Ya çok özür dilerim ama bu nasıl bir soru. Emziren kadar mamayla çocuğunu büyüten insan var. Mama öcü değil süt gelmiyorsa ne yapsın insanlar. Siz mama yerine ne vermeyi düşünüyorsunuz mesela. Tabiki anne sütü en sağlıklısı ama keyfi olarak emzirmek istememek dışında ne siz kendinize bu baskıyı yapın ne de başkalarını yetersiz hissettirin. Gayet sağlıklı büyür çocuğunuz da merak etmeyin

Milyon kalp şu yoruma.

Harbiden sacmalamissin, ben 3 ay itelemeyle hem mama hem süt verdim ve 8 aylık olduk mamayla geldi bu aya kadar :rofl: kilo da almadı öyle çok 8 aylık 9,5 kilo civarina 73 cm. Çok isterdim tombalak kat kat bir çocuk ama bide en şekerli en karbonhidratlı Bebelac kullanıyorum

Benim de sütüm olmadi. Herşeyi denedim çaylar damlalar tarifler. Yok olmadı. Mecburen mamayla büyüttük napalim. Hiç de kilolu olmadı. 11 aylık 9 kilo.
Mama karşıtlığını anlamıyorum. Kız kardeşim yeni doğum yaptı onun da sütü yok. Eşi mamaya izin vermiyor. Almadı mama eskiden mama mi vardı diyor. Şimdi hastaneye yattı çocuk yetersiz beslenme sarılık herşey var. Nedir bu inat yani insan bebeğine bunu yapar mı. Eskiden mama yoktu da çocuklar çok mu saglikli büyüdü. Keşke olsaymis da doya doya yeseymisler. Her şeyi eskiye göre yapacaksak evde doguralim o zamn. Çok sinirlendim ama inat insan anlamıyor işte.

Merhaba bebelac bebeğinize kabız ya da gazyaptı mı ben hipp kulandın sma kullandım hiçbiri bebeğime yaramadı sürekli kabız ve gazı var sürekli ağlıyor bugün bebelac deniyecem

Doktor hip önerdi ama gaz yapıyor hepsi aptamil kullandım gaz yaptı

Benimde ilk çocuğumda sütüm azdı emzirememiştimde sağıp verdim üç ay boyunca günde anca bir öğün kadar Süt oluyordu mamayla beslendi hep kilo alımı da az oluyordu 2 yaşına kadar hiç hastalanmadı da deprem olmuştu dışarıda kalınca ilk defa onda hastalandı kızım şuan 4 yaşında herşey yolunda şuan 25 günlük bebeğim var onuda mamayla besliyorum

Hiç bişey yapmadı valla 8 aydır ama bu son mamalar balık koktu mamada eşim de omega3 vardır dedi bilemedim

Ben de ilk hipp kullaniyordum yenidoğan hemsiresi onu önermişti. Sonra emzirme danışmanlığı mücadele falan doktor tadı en kotu mama çabuk bırakır merak etme dedi 1 ay emzirebildim sonra malum hipp in fiyatı diğerlerinin 2 katı bide Bebelac güzel kilo aldırır falan dedi dr öyle başladım hem uygun hem tadı güzeldi