Bebeğimin doğumunda SMA mama aldık şuan 3 aylık eşim biraz fazla almış kullanım süresi ne kadar bilen varmı?
Son kullanma tarihi mamanın üstünde yazmıyor mu ![]()
2 hafta icinde olmasi lazim 1 ay degilde
4 hafta yazıyor ama arkadaşlar 6 ay kullanan var bişey olmaz dediler yinede tereddüt ettim
Açtığında 1 ay diye biliyorum ama hepsini açtın mi ki
800 Gr toz mama probiyotik anne sütü yani