Mama suyu sıcaklığı

Kızlar bir sorum olacak. Mama suyunu hazırlarken önceden kaynatıp soğumuş olan suyumu tekrardan ısıtıyorum 40-50 derece olunca mamayı koyup karıştırıyorum. 37 derece olunca mamayı verin diyor. 37 dereceye nasıl indirebilirim? Kaç da 37 dereceye iner? Ve mamayı böyle hazırlamam doğru mu? Siz nasıl hazırlıyorsunuz

Merhaba canim ben termos kullanıyorum kaynatip koyuyorum termosa sonrasinda biberonda mama ile karıştırıp icecegi kivama gelmesi icin çeşmenin altinda tutuyorum

Evet ben de kaynamış olan su çok sogukussa sizin gibi hafif ısıtıp yapıyorum. Derecesi de vücut ısısında olmalı yani bileğine damlattiginda sıcaklık ve ya soğukluk hissetmeyeceksin. Tam kivami odur.

Bir tarafta kaynamış suyunuz olsun ben termos kullanıyorum bi taraftada kaynatılmış soğutulmuş suyunuz olsun o şekilde ayarlıyabilirsiniz karıştırıp beklemenize gerek kalmaz mamada bileğinizi yakmıyosa hazırdır demektir

Valla ben 100 cc kaynamamjs su koyuyorum uzerine 20 cc kaynamis su koyuyor oyle ilitiyorum