Mama tavsiye

Merhaba kızlar ben oğlum doymuyor diye mama verdim bugün başladık bebi Vita iymi kullanan varmı acaba

Sma bence en iyisi kac tsne denedim sma conforr en iyi gelen oldu.tabi her cocukta farkli olabilir.

Bende sma kullaniyorum aynen comfor ilk oğlum da kullandım bu oğlumda kullanıyorum belki bebeğe göre değişiyor olabilir

Bende bı deniyeceyim bakalım iyi gelicekmi

Sma bence canim hem cok gaz problemi yok hem de bebeklerden ictikten sonra rahatsiz olmuyor

Ben ilk haftadan beri Bebivita kullanıyordum. Gaz problemi normal şekilde. Çıkarabiliyor. Sma’ yı övdüler gaz yapmıyor diye bir kere verdim deneme amaçlı değiştirsek mi diyerek çok kötü oldu. Ağlaya ağlaya fenalaştı. Aşırı gaz sıkıştı ve ishal yaptı bir daha asla vermem. Zaten mamayı da bıraktık artık çok şükür.

Ben aptamil kullaniyordum kabizlik yapti bebelac yada sma alacagim .