Hanımlar merhaba . Kızım 7 aylık şu ana kadar anne sütü kullandık ama artık iyice azaldı sütüm meme reddi de var kullanıp memnun kaldığınız mama var mı acaba
Biz doğduğu günden beri mama kullanıyoruz hip 1 combiotic kullanıyoruz memnunuz bi defa da golden goat denedim kabız yaptı onu sevse onu kullanacaktim içerik olarak gayet iyi. Hip ile devam ediyoruz sende bebeğine deneyebilirsin severse ikisi de güzel
Teşekkür ederim ![]()
Kızım 7 ay 10 günlük ve 4.5 aylıkken sütüm azaldığı için bıraktı memeyi ve ilk zamanlarda Sma optıpro kullanıyordum 1.5 aydır da Aptamil kullanıyorum bizim doktorumuz da ya Sma yada Aptamil kullan demişti
İki mama da ne kabız ne bi sancı bi şey yapmadı kızım severek içiyor ikisini de
Teşekkür ederim bakayım bende ![]()
Bende hipp kullanıyorum ozellıkle kolik bebeklere onerıyorlar benimki kolik degıl ama sekersız bır mama oldugu ocın tercih ettim kilomuz da gayet ıyı maasallah