Oturak almak jstjyorum çok gerek mi
9 aylık kızım var, banyoda ona oturtup yıkıyorum bence gerekli
5 aylıkken aldım 11 aylık şu an hâlâ kullanıyorum iyi ki almışız. Önce mutfakta kullandım şimdi banyoda çok pratik oluyor önden 2 kanat şeklinde açılır olanını tercih edin ama alacaksanız.
Valla ben bir yere gittiğimde bile götürüyorum mama sandalyesi niyetine kullanıyorum iş görür
Bebeğiniz hareketliyse çok kullanamıyorsunuz. Ben kullanamadım çünkü asılıyordu aşağıya doğru, banyoda kullanılabilir benim kızım durmadı hep çıkıyordu diye kaldırdım 4 aylıkken aldım 1,2 ay anca kullandım ondada hep tedirgindim çoğu kişi çok fazla kullanmış ve çok memnun kalmışlar ama
Kızım 9 buçuk aylık, ben de mama sandalyesini almadan önce o amaçla kullanıyordum. Sonra banyoda kullanmaya başladım. Bizim banyoda küvet var o yüzden tabana tam oturmuyo vakumları tutmuyo ama yine de o kadar işimee yaradı ki iyi ki almışız diyorum sürekli. Banyoda kızımı kendim yıkıyorum onu kullanmaya başladığımdan beri, çok kolaylık oluyor.
Valla kullanmaya başlayınca çok rahat geliyor ama önden açılanlar var ondan al çünkü ben bu hevesle aldım acilmayandan bıkac ay kullandım sonra çocuğu oturtup çıkarmak çok zorladı bide götü büyüdü kullanmadım
