Mama ve kaç ml

Hangi mana daha iyi biz hip kullanıyoruz balık kokuyor ve gaz yapıyor. Bide 3 haftalık kaç cc vermem lazım siz kaç veriyorsunuz hanımlar

Bebelac kullaniyorum oda baliksi kokuyo ama gaz yapmadi gaz yapmasini istemiyosan calkalama kasikla karisitir calkalarsanda ustundeki kopukleri alirsan gaz yapmaz

Kaşıkla yapıyorum bende. Ama yine de gaz oluyor çok
Kaç cc mama yapıyorsunuz ve kaç aylık bebeginiz

8 aylik ben gece yatarken tok tutsun diye bir kere weriyorum 100 ml 3 4 kasik atiyorum gun icinde icmiyor yatarken

Bide Kutunun ustunde yaziyor

3 haftalıkken 90 cc yapıyodum bazen 120 ml de içiyordu ama bebeğiniz karar veriyor ne kadar ve ne sıklıkda içeceğini. Mama olarak da aptamil kullanıyordum ne gaz ne kabızlık hiç bişey yapmadı.

120 versem içecek ama aşırı kg alacak bu sefer ondan korkuyorum obez olur ilerde Allah korusun ama bu gidiş onu gösteriyor sanki. İştahlı istiyor mama ama ben vermiyorum çok yanlış mı yapıyorum

Gaz sorunu varsa aptamil conformil veya golden goat mama denemenizi öneririm.

Sma optipro

Sma ile bebelac verdim bebeğim hem kabız oldu hem gazdan mahvoldu hipp combıotıc e geçtim rahatladı bebeşim ben düne kadar 60 cc veriyodum 37 günlük bebeğim dünden beri 90 cc vermeye başladım zaten tam bitiremiyoda çok vermekte istemiyorum obeziteden korktuğum için aylık kilo alımıda güzeldi yani doktorum Bana bezini takip et 6 bezden az bez kirletiyosa doymuyo demektir demişti

Hiç bi doktor bana mamayı azalt demedi valla. Ne kadar yiyosa o kadar verdim gelişimi güzel ne iyi işte kilo alımı ilerleyen aylarda azalıyor zaten

Bebeğim 32 günlük bebelac gold kullanıyorum 90 ml içiyor

Kızım ilk doğduğunda kilo kaybı vardı emmek istemiyordu eczanede anne sütüne en yakın mama markası sordum sma dediler onu aldım içti ve tekrar kilo aldı deneyebilirsin