Mama veren anneler bakabılır mı?

Hanımlar ben bebemı hem anne sutu hemde mama verıyom . Ilk zamanlar 8 kere fln mama verıyordum sımdı baya azaltım. 15 gunde 400 gr bıtırıyor normalde 5 gunde bıten mama :joy::joy:bu ara da ıyıce azaltım gunde 4 ve ya 3 kere mama verıyom sutum yetersız gelıyor ve bebek gunduz emmek ıstemıyor. Sıze sorum su 3 ay 10 gunluk oldu mama veren anneler 3 aylık bebege ne kadat mama verıyor kac ml verıl esı gerekıyor bn annr sutu ıle destek yaptıgım ıcın 90ml yada 70ml verıyom baska verımıyom . Sızler nasıl yapıyorsunuz .

Merhaba benim bebeğimde 3 buçuk aylık bende hem anne sütü hemde mama veriyorum gün içinde 120 ml yapıyorum ama sizinki gibi sık vermiyorum en fazla 3 biberon

Bazen 90 içtiği de oluyor sütümün durumuna bağlı yani amaben 120 ml yapıyorum genelde birde ben gündüz 1 e 2 ye kadr mama vermiyorum ilk maması bu saatlerde oluyor

3 ay18 gunluguz gunduz hic emmiyo malesef birakdi artik gece emiyo surekli emmediigi icinde sut dolmuyo gecede emince yetmiyo ardina mama yapiyorum. 3 saatte bi 120 yada 150 ml iciyo normalde bu ayda 180 ml yaziyo mama kutusunda ama daha hic 180 vermedim

Bende sık vermıyom ogleden sonra mama verıyom gunde 3 yada 4 defa verıyom onu da 70ml ıle 90 ml arası .

Ay canım o sorun bende de var oglene kadar emzırıyom oda ogkene kadar uyudugu ıcın. Sonra kafasını kacırıyor onceden emzıkle kandırıyordum sımdı kanmıyor da :joy: ama ben yıne de az verıyom suanlık kılosu ıyı drmekı yetıyor. Gece de sutum olsu. Dıye her tuvalete kalktıgımdq pusmanıye yıyom ve su ıcıyom :joy:suanlık karnı doyuyor ellem

Biz hastanede basladik mamaya oylede devam ettik sutum mama gibi akmayinca cok emmedi iyce azaldi makinede cekmiyo okadar azaldi bacim ben birakdim artik bisey yemiyom.sut olsun diye emmeyince sut olmuyo bosalsa bi gogsum olacakda hele iki gundur ikisini toplam 1 dk bile emmiyo şaştim kaldim o yuzden mamayida cok iciyo

Mama miktarını bebek kendi belirliyor. Bende 6.ay sonuna kadar anne sütü ve mama şeklinde gittim. Mamayı o zamanlar 90-120 ml arası anca içiyordu. Fazlasını kabul etmiyordu. Ama sık talep ediyordu. Kızım şu an 14 aylık ek gıda + mama ile besleniyor. Günde 3 öğün ek gıda 3 kere de 180 ml mama içiyor.

Anlafım tsk ederım

Bende hastanede basladım . Ben ılk zamanlar ugrasıyordum bn sadece 2 lıtreye yakın su ıcmeye calısıyom o kadar ama oruca girecegız ya azalmasın dıye bırseyler yapmalıyım . Kız senınkı donmeye basladı mı bnm gece hafta cuma gunu sag sola donmeye basladı bugun de yuz ustu donuyor :smiling_face_with_three_hearts:



Bıde tv artık boyle bakıyor ve yenı bırsey mı sanıyor bılmıyom aaaaa sımdı de kendı emzgını kendı alıp agzına soktu bu kız bnı cok sasırtıyor​:smiling_face_with_three_hearts::speak_no_evil::rofl:

Orucdada sahura kadar bol.su ic bacim rabbim eksiltmez insallah ibadet sonucsa bisey olmaz. Bizimkide yan donmeye basladi yuz ustu donemiyo hemuz hanimefendi tummy time sevmeyince cok yuz ustu koymuyorum gunde 5 dk oda hergun degil . Daha genelde ana kucaginda yuz ustu denemedi hic​:face_with_hand_over_mouth: tv arka tarafindami kaliyo bizimkide tvye ters koyunca yapiyo boyle emzigini alip sokuyo agzina uyurkende agzindan dusunce kendi ugrasiyo gozeler kapali agziyla yakaliyo ters geliyo ucu onada sinirleniyo hanfendi. Bide kalkmaya calisiyo artik one dogru kaldiriyo kendini massallah massallah bebelerimize ay emekleme zamani bi gelse ilk kizim emeklemedi bunda pek hevesliyim :grin:

@Sss Aramız hoş geldiniz​:rose::heart:

Kafasını kaldırıyorsa yakındır sızınkıde doner bnm kız oyle kafasını kaldırmya basladı sonra donmeye basladı . Kafasını ne kadar ıyıtasırsa donmesı kolay olur bızjmkı bexı cıkartımca donuyor elnıseyşe yuz ıstu donmedı hıc :rofl:degısık bırsey

Ayn burda tv bakmaya calısıyor

Ben de hem anne sutu hem mama veriyorum her bebek farklidir tabiki acıkma süresi doymasi hep farkli oluyor benimli 5 ay 15 günlük şuan benim de sütüm cok az geliyor gunde 3 4 defa yapiyorum ben de , mesela once emziriyorum bir sure sonra 90 ml falan mama veriyorum eger biberonu tamamen bitirirse twkrar 60 ml falan yapiyorum. Bazen mesela goguslerim tamamen bos oluyor eger emmek isterse emziriyorum zaten sut gelmeyince birakiyor hemen. Mama yapiyorum 120 ml. Cok nadir 160 ml ictigi oldu simdiye kadar

Hım bn biberon botırdıgı halde vermıyon cok ıcınce kusuyor.

Eger bitirirse doymamıştır dediler de o yuzden tekrar veriyorum bends

Bence oyle vermenıze gerek yok. Ac olursa zaten huysuz olur . Onun doymadıgınj anlarsınız . Mama kılo aldırıyor genelde . Kılosu yerındeyse ekstra bır mama vermesenız daha ıyı olur ac olutsa 1 saat sonra yaprsınız yıne bn oyle yapıyom cunku onden xaten verıyınuz az cok karnı doymus oluyor zaten .

Kilosu 4 aylıkken 5.760 gr. Gelmisti simdi kac kilo olduğunu bilmiyorum