Mama yemiyor

Kizlar kızım 1 yaşına girdi. 1.5 aydır mama ağzına sürmüyor iciremiyorum. Hep ek gida yemek istiyor ben ek gidaya başlayınca günde 1 kere veriyordum simdi hic almıyor acaba gelisimini etkiler mi bu durum

Yaniii. Yaşına girmiş yüksek oranda herşeyi yiyebilecek durumda.. ben olsam mamayı hiç vermem. Direk yemek yediririm

Bisey olmaz sanmiyorum yasina girmis artik canim ek gida reddide yok madem sinti yapma

Gün icinde neler yiyor

Gelisim açısından endiss ediyorum

Ne yemiyorki yemeği meyvesi her seyi düzenli

Sıkıntı etme canım.. çocuk yemeği güzel yiyorsa birşey olmaz.. benim kucik oğlan günde 1 öğün yiyor sadece. Asla benimle yemek yemiyor akşam babası gelince onunla birlikte yiyor. Benimkine bisi olmadıysa açlıktan olmediyse kimseye birşey olmaz