Hanımlar kızım 10 aylık olucak doktoru mamayı azaltmamı söyledi. Günde iki öğün ek gıda veriyorum aralarda sürekli meyve yoğurt vs veriyorum ama ek gıdayı güzel yemesine rağmen mama arıyor normal bi durum mu bilmiyorum nasıl azalttınız siz
Yine aynı saatlerde mama verin ama 120 yapıyosqnız 90 verin kademeli kademeli gidin ara çğünlerini yemeklerini aksatmayın zatem tokluk hissi oluşunca iyice mamadanda vazgeçiyorlar bırakıyorlar mesela benim bebeğimde 150 içerdi 120ye düşürdüm 90 içmeye başladı bırakıyodu öyle öyle bırakıyorlar alışkanlık olmuşş o yüzden
Deniycem bu şekilde çünkü ne verirsem içiyor azaltıp deniyim birde