Mart ve şubat annleri

Selamın aleyküm kızlar ben ikinci bebişimi bekliyorum şubatın sonunda 38 haftalık oluyorum sezeryan olucK sorum şu mart anneleri şubat anneleri bebişlerinizin huyları nasıl uslu sessiz sakin mi yoksa bağırıp çığıran hareketli herşeye mız mız mı mesela bnim önceki doğumum mayısın sonuydu Şuan 18 aylık Maşallah Maşallah Maşallah beni yormuyor ama komşmun çoöuğu Nisan bebeği çok hareketli

Bunu neden aylarla bağdaştırdınız :grinning_face_with_smiling_eyes: her çocuk kendine özgüdür. Her bebeğin huyu suyu farklıdır. Bence aylarla bi ilgisi yok . Benimkide mayıs doğumlu ama maşallah çok hareketli :grin:

Arkadaşa katılıyorum benim kızım da ocak doğumlu yaşına gelecek neredeyse. Yani ağır hareketli ama bir o kadar da inatçı bir kız. Aynı benim gibi yalan olmasın . Tabi doğduğumuz ayların günlerin insanlar üzerine kadın ve erkek ayrı olmak üzere dinen etkisi tesiri bulunur ama bunu astrolojiye vuracaksan sıkıntıya girersiniz hem yanlış yönlenir hem de şu gün doğan şöyle olur dersek tövbe şirke de gireriz. Her bebeğin mizacı ve karakteri farklıdır. Doğumunu hayırla gerçekleştirn sağlıklı sıhhatli gerisine kafa yormayın fikrimce