Kızlar merhabalar bu sabah oğlumu emzirirken bir anda diğer memem ağrımaya başladı bir baktım sertlik var dokunmasam bile çok ağrıyor. Sağdım biraz boşalttım ama bu sefer de ateşim çıkmaya başladı bir anda üşüme geldi titredim. Duş aldım parol aldım biraz toparladım derken şimdi yine baş ağrısı ve ateş çekiyorum. Evde tekim çocuğu da bırakıp doktora gidecek imkanım yok geceye kadar. Mastit böyle bir şey mi ne yaparsam hızlıca geçer
Mucize anne uygulamasında ara kısmına yaz mastit diye çok öneri var.Lahana varsa haşlayıp göğsüne koy ılık şekilde mi bilemicem şimdi çok geçmiş olsun
Evet mastit olmussunuz titreme usume ates basmasi vucut agrisi oluyo gidebilirseniz acile gidin serum veriyolar eger apse varsa antibiyotik basliyolar bide bol bol sag emzir ilik dus iyi geliyo
Bacım sende ben gibi dogurdum artik canimin istedigi seyleri onemsemesemde olur diyosan daha cok cekersin halam caninin istedigi seyi ye yiyemezsen avcuna dilini degdir gogsune sur dedi ogune kadar 3kere mastit olmustum
bidaha olmadim batıl geliyo ama bence bu batıl işe yarıyo![]()
goguslerini tamamen bosaltmalisin her doldugunda ve ben evde gecirdim ilacsiz 2,3gunde geciyodu ama oldukca acili bi surecti. Sagma makinam var sagim yaptim bolbol emzirdim can acisini hafifletmek icin gogus ucu aldim daha az aciyo emzirirken. Sicak dus altinda kalip sabunla masaj yapinca baya rahatlatiyo ve pesine de gogus ucu kremi kulandim
Bende bilmeden mastit olmuşum göğüslerim ateşlenmişti ve çok acıyordu sütümün kıvamı yoğunlaşmaya başlamıştı bende enzirme sonrası hep sağdım 2 yada 3 gün içinde geçti çok şükür
Hepinize çok teşekkür ederim. Dayanamayıp doktora gittim acil ultrason ile baktılar. Enfeksiyona dönmemiş tıkanıklık sadece dediler. Bol bol emziriyorum bakalım geçer inşallah
Hüveyda hnm merhaba sanirim mastit oldum, mastit icin hangi acile gittiniz? Yetiskin acil mi kadin dogum acilmi? Birde etlikde oturduğunuzu okumuştum hangi hastaneye gittiniz?
Merhaba canim kadin dogum acile gittim önce orasi biz bakmiyoruz dedi yetiskin acile gittim etlik sehir hastanesine direk yetiskine gidin cok gecmis olsun bana serum takdilar usgyle bakdilar apse olusmamis yoksa antibiyotik vericeklerdi cok gecmis olsun
Çok teşekkür ederim orası sakindir değilmi? Bebekle gitmek zor olabiliyor malum…
Vallahi şu aralar cok fena kalabalik bebekle gitmeyin nolur saligin hastalik var zaten komsumun kizi orda acilde hemsire o soyledi