Anneler bebeğime yoğurt mayaliycam ama yoğurt mayam yok. Marketteki toz mayalardan istemiyorum. Bildiğiniz farklı mayalama tekniği var mı.
Varsa evde tereyağlada mayalaniyor diye biliyorum
Bundan ne kadar süte ne kadar koydunuz.
3- 3 buçuk lt kadar süte 1 tane activia koydum
Hazır yoğurtla çok kötü olmustu süt tadı olan sünen bı yoğurt olmuştu bunla normal oluyormu ki
İstersen 1 lt süt ile bi deneyip bak ama tadı güzeldi normal yoğurt oldu. İnstagram da bir tane influenecer da gördüm probiyotik maya ile mayalamıştı hangi marketten aldığını sormuştum söyledi eğer onu bulamazsan activia yoğurtla da olur dedi öyle denedim bununla da.
Maya buydu ama bunla yapınca en fazla 5 gün buzdolabında saklayın yazıyordu.
Oaaa çok iyiymiş 5 lt sütü bitircem diye bussuru kek kurabiye sütlaç yapmıştım maya olmadığı için ![]()
Bir maya uğruna bolca kalori ![]()
![]()
Hahaha Aynen
Ay hazır yoğurtla çok kötü oluyor ya denedim daha önce tadı süt gibi kıvamı böyle sünen garip bişey oluyor ![]()
Hazır yoğurtla mi mayaladin . Ben yapamadım demekki öyle. Şimdi ne zaman süt alsam eğer yoksa yanına azcik yoğurt istiyorum
nolur nolmaz
Hazır yoğurtla ben de olmuyor diye biliyorum
Migrosta bu mayadan gördüm aldım. Çok güzel taş gibi yoğurt oldu. Hayatımda yaptığım en iyi yoğurt oldu diyebilirim. Çok teşekkür ederim tavsiyeniz için
Afiyet olsun. Rica ederim ![]()

