bugün günlerden kızımın günü iyisiyle kötüsüyle Koca Bir yıl geçti her anına şahit olduğum ilk ağlamasına gülmesine anniy diyişine baba deyişine her kelimesine desteksiz ilk oturuşuna ayakta durmasına ilk adımına yeni besinler keşfedip tatmasına ilk hasta oluşuna damarlarına iğne batırdıkça canımdan can gitmesine) 20:09:2024) saat 20:50 geçe kıvır kıvır saçları ve göğsüme koyduklarında tek bir gözünü açıp bana bakması 48 saat çektiğim suni sancılı sancıyı dikişleri unutum hepsini o anı hiç bir şeye değişmem tekrar dünyaya getirir misin deseler kızını hiç düşünmem bile İYİKİ DOĞDUN MELEĞİM İYİKİ RABB’İM seni bana nasip etti Annen hayata oldukça asla sana zarar gelmesine izin vermicem çiçeğim
Çok teşekkür ederiz Rabb’im hepimizin evladını bağışlasın sağlıklı hayırlı ömürleri olsun inşallah
Iyiki doğmuş prenses. ![]()
![]()
Doğum günün kutlu olsun prensesin annesine babasına hayırlı evlat olsun inşallah sağlıkla büyüsün nice yaslara![]()
